מיכלים לתעשייה

מיכלי נירוסטה, מיכלי פלסטיק, מיכלי פיברגלס ומיכלי PVC, הם רק חלק מפתרונות הקיבול המיועדים לצרכים השונים של התעשיות השונות הפועלות בארץ ובעולם. חלק מהמיכלים המיוצרים לתעשיות השונות, מיוצרים במסגרת הזמנה אישית אותה מבצע הלקוח, וחלק מהמיכלים מיוצרים בהתאם למספר גדלים סטנדרטיים אשר נועדו לשרת מטרה תעשייתית כזו או אחרת.

מיכלים מיוחדים לתעשייה

מיכלים מפלסטיק מיוצרים אף הם במבחר גדלים, החל ממאות ליטרים לכל מיכל ועד למיכלים גדולים במיוחד בנפח של בין 10 ל-50 מ"ק. בנוסף למיכלים המיוצרים בישראל, תוכלו למצוא גם מיכלי פיברגלס ומיכלי פלסטיק מייבוא. אחד ממוצרי הייבוא הפופולאריים ביותר בתחום המיכלים הוא מיכל פיברגלס תוצרת חברת "TORO EQUIPMENT" מספרד. חברה זו מייצרת מיכלי פיברגלס מודולאריים המותאמים לצרכי הלקוח ויכולים להגיע עד לנפח של 3,000 מ"ק. מיכלים אלו מיועדים בעיקר לצרכי אחסון מים או לצרכי תשתית בתחום הטיפול בשפכים.

מיכלי "TORO" משווקים בישראל באמצעות חברת מ.ד-עידן בי, הנחשבת לאחת מהחברות המובילות ביותר בישראל בייצור סוגי מיכל פלסטיק שונים לתעשייה. מיכלי טורו המשווקים על ידי חברת מ.ד-עידן בי,  מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות, כאשר הבולט שבהם הוא העלות הנמוכה (באופן יחסי) של המיכל. יתרונות נוספים של מיכלי הטורו כוללים: הרכבה פשוטה ונוחה באתר בו המיכל אמור להיות מוצב, זמני אספקה קצרים, מיכלי פיברגלס במגוון עצום של גדלים בהתאמה אישית ועוד. הצבת מיכלי "טורו" מפיברגלס מתבצעת בשטח המיועד על גבי בטון יצוק המשמש כרצפת המיכל. חברת מ.ד-עידן בי, מעמידה לרשותכם שירות הכולל את ביצוע הזמנת המיכל, ליווי הליכי הגעתו לארץ, הכנת תשתית באתר בו המיכל מיועד להיות מוצב, הובלת המיכל לשטח והתקנתו על גבי התשתית.

ברשות חברת מ.ד-עידן בי, העוסקת בין היתר בתכנון, ייצור והתקנה של מיכלי פלסטיק ופיברגלס לתעשייה, מפעל המתמחה בייצור מיכלי פלסטיק ופיברגלס לתעשייה המקומית בישראל. לרשות החברה מגוון רחב של פתרונות קיבול תעשייתיים המותאמים לכל צורך תעשייתי ולכל דרישה ספציפית של קהל לקוחותיה. בין יתר פתרונות החברה בתחום הקיבול תמצאו: מיכלי פלסטיק ופיברגלס לצרכי טיפול במים ושפכים, מיכלים לתעשיית המזון, מערכות צנרת, מפוחים, מאצרות ועוד. שירותי החברה מותאמים לצרכי הלקוח החל משלב תכנון המיכלים והליך ייצורם ועד לשלבי התקנת המיכלים בשטח. אם גם אתם מחפשים אחר פתרון אופטימאלי לצרכי קיבול תעשייתיים, מהנדסי החברה ישמחו לעמוד לרשותכם ויאפשרו גם לכם ליהנות מהליך תכנון קפדני במסגרתו מושם דגש נרחב על תהליכי ייצור מתקדמים.

אודות admin