פשוט יותר לשתות מים

אם יש משהו שכולנו מסכימים עליו זה ששתיית מים היא דבר חשוב. לא מספיק רק לשתות מים ולהקפיד על כך כחלק מהשיגרה היום יומית, גם המקור אשר ממנו אתם שותים את המים שלכם חשוב לא פחות. ההתלבטות בנוגע לרכישת מתקן מים ביתי עלולה להיות מבלבלת במיוחד. יש כל כך הרבה אפשרויות: בר מים, בקבוקי מים מפלסטיק, מי ברז ובשנים האחרונות נכנס לחיינו בר מים תת כיורי מסוגים שונים, ביניהם די בר. אז איך לבחור את בר המים המתאים ביותר עבורנו? הנה מספר דברים שחשוב לדעת.

 

כל היתרונות במוצר אחד

עד שנכנסו ברי המים לחיינו ולמטבח שלנו, יכולנו לצרוך מים מבקבוקי פלסטיק או מהברז. יש מי שיגידו שהמים מהברז אינם מסוננים מספיק לטעמם ואינם טעימים מספיק לשתיה. מי שנוהג לצרוך מים לשתיה מבקבוקי מים מינרליים מפלסטיק מבין היטב כבר כי האפשרות הזאת פחות כלכלית וגם הרבה פחות טובה לסביבה. המודעות הסביבתית יחד עם הרצון לחסוך סכומי כסף לא קטנים מדי חודש, מביאה אנשים רבים לצרוך מים חמים או קרים לשתיה באמצעות בר מים. בר המים אותו כולנו מכירים שונה מאותו בר מים תת כיורי עליו נדבר בהמשך, בכך שהוא נמצא על השיש במטבח. לצד היתרונות הברורים שלו, החיסרון המרכזי שלו הוא הניראות שלו. ברי מים מהסוג הזה תופסים מקום רב על השיש במטבח, ובבתים בהם השטח במטבח הוא מצומצם, הדבר ניכר בהחלט ומסרבל את העבודה במטבח. הפיתרון הנוח של די בר וברי מים תת כיוריים כדוגמתו מאפשר ליהנות ממים צלולים ומסוננים בצורה נוחה ופשוטה.

 

 פיתרון פשוט ונוח

בשונה מברי מים אשר נמצאים על השיש במטבח, בר מים תת כיורי, ממש כפי ששמו מעיד, נמצא מתחת לפני השטח הגלויים של המטבח. היתרון המהותי הוא כמובן החיסכון הניכר במקום, אשר מאפשר לנו ליהנות ממים מסוננים עם ניראות אלגנטית ומינימליסטית . די בר וברי מים תת כיוריים נוספים מאפשרים שתיה של מים חמים או מים קרים מסוננים לאורך כל שעות היום, מתי שרק נרצה.  המזיגה של המים במתקן כמו בר מים תת כיורי נעשית בצורה פשוטה הרבה יותר מאשר בשיטות אחרות משום שמדובר בברז לכל דבר. כמו כן, בר המים מותקן בקירבת הכיור, מה שמקל על השימוש בו ואינו דורש תנועה בין כמה מוקדים כאשר רוצים לארח או להכין אוכל במטבח.
קיימים סוגים שונים של ברי מים תת כיוריים, וניתן גם ליהנות מבר מים אשר כולל גם אפשרות להכנת סודה. בין אם יש ברשותכם בר מים להכנת סודה או שאין לכם, ההכנה כאן של מים מוגזים היא פשוטה ונוחה ובהחלט חוסכת שימוש במספר מכשירים כדי להכין כוס או קנקן סודה. גם עבור הילדים, ועל מנת לעודד אותם ולהרגיל אותם לשתות מים, בר מים תת כיורי כדוגמת די בר ודגמים נוספים יכול להיות פיתרון נהדר ויעיל.

 

אודות meytal