הצללות – הגנה מיטבית מחשיפה לשמש ולנזקיה

מתכננים פעילות תחת כיפת השמיים בכלל ובשעות החמות בחמה שבעונות בפרט? לשירותכם, לרווחתכם ולנוחותכם מוצעים סוגים שונים של הצללות. מתחם מוצלל, גם אם לא סגור, מאפשר שהייה ממושכת בשמש וקיום הפעילות הנדרשת או הרצויה בה. אפשרויות ההצללה המגוונות מקנות חופש בחירה וניצול הזמן באופן מיטבי בתנאים שיש בהם הגנה טובה מפני השמש.  יצירת קשר באמצעות הטופס המקוון המופיע כאן תאפשר לכם ולנו להתאם את פתרון ההצללה האפקטיבי ביותר לאחר הגדרה ואפיון של צרכים, סוג הפעילות ומועדה, גודל המתחם המיועד להצללה, אופן השימוש המיועד. חברתנו מציעה מגוון שיטות ואמצעי הצללה המותאמים, בין השאר, על פי מבנה השטח (על המגבלות והאילוצים שבו), מיקום השמש בשעות הפעילות ועוד.                                            New home construction framing.

מפרשי הצללה איכותיים ושימושיים

מפרשי COVERIT הם מפרשי הצללה חזקים, אפקטיביים ודקורטיביים המתאימים להצללת שטח שבו מתקיימת, לדוגמה, פעילות בקייטנת ילדים, כמו גם להצללת השטח בגן המיועד למשחקים. המפרשים מצלילים היטב ועם זאת, הפתחים הקבועים בהם מאפשרים זרימה טובה של אור ואוויר. עם יתרונות המפרשים נמנה החוזק והעמידות שלהם, כך שאין צורך להסירם בתקופות של העדר שמש. הטכנולוגיה המתקדמת שבה הם מיוצרים, על פי תקני איכות ובטיחות, לרבות תקן אש מחמיר, המחייבים והמחמירים ביותר מהווים ערובה להיותם בטוחים ובטיחותיים.

המפעל המייצר את מפרשי ההצללה הוא מפעל שבו משתמשים במיטב החידושים הטכנולוגיים ליצירת פתרונות ההצללה המיטביים. איכותי, בטיחותי וידידותי לסביבה, מתאים עצמו המפעל לדרישות השוק המגוונות. מחקר, תכנון ופיתוח, שבו מועסקים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בשילוב מחלקת קונסטרוקציה, תופרות מאומנות ומיומנות ומלחימים שותפים ליצירת מוצרי ם העומדים בתקני ISO. על מנת למקסם את היתרונות והתועלות של ההצללה הנדרשת רצוי ומומלץ לקבל ייעוץ מקצועי. לאחר אפיון והגדרה מדויקים של הצרכים והשימושים אין כל ספק כי תקבלו את המוצר הנדרש שישרת אתכם למשך שנים רבות.

הצללות נותנות מחסה מצוין מפני השמש ומונעות חשיפה ישירה אליה וממילא מנטרלים אותה כגורם סיכון. חוסנם ועמידותם של מפרשי ההצללה מייתרים את הצורך בהוצאה על אחזקתם כך שרכישתם אינה כרוכה בעלויות אחזקה.פתרונות ההצללה המגוונים נותנים מענה לצורך של חקלאים בהגנה על בעלי חיים וגידולים מסוגים שונים. חברתנו ערוכה לספק הצללות גם לתוואי שטח שאינם מישוריים, לרבות כאלה שיש בהם שיפועים חדים. אנשים שיודעים ורגילים להפוך כל קושי לאתגר וכל בעיה לפתרון ערוכים וזמינים לשרת אתכם.

אודות meytal