כיצד לבחור חברה לפיתוח אפליקציות

עליתם על רעיון מקורי לאפליקציה? רוצים לפתח אפליקציה לבית עסק הנמצא בבעלותכם ? מחפשים אחר מפתחי אפליקציות מקצועיים שיתרגמו את היוזמה העסקית שלכם לרעיון מנצח? זה הזמן להיחשף לכל הפרמטרים המקצועיים הנלווים להליך בחירתה של חברה מקצועית העוסקות בתחומי פיתוח אפליקציות.                      Woman playing games in her phone

הפרמטר המקצועי הראשון במסגרת הליכי חיפוש אחר חברה לפיתוח אפליקציות הוא כמובן הניסיון המקצועי העומד לרשות החברה. בדומה לכל תחום אחר בו נדרשת מיומנות מקצועית מצד נותן השירות, גם בתחום האפליקציות חשוב שלחברה אותה אתם בוחרים יהיה ניסיון מקצועי רחב ככל הניתן בתחומי הפיתוח. במקביל, מומלץ להיחשף לכלל האפליקציות אותן פיתחה החברה לאורך שנות פעילותה. היצע מגוון של אפליקציות מתחומים שונים, מעיד ברוב המקרים על חברה מנוסה ומקצועית. הפרמטר השני אליו מומלץ להתייחס במסגרת הליכי חיפוש אחר חברות מקצועיות בתחומי הפיתוח הוא הניסיון המקצועי העומד לרשות עובדי החברה ונציגיה. בדקו מהו הרקורד המקצועי של כל אחד מהאנשים המעורבים בהליכי הפיתוח, החל מאנשי האפיון האחראיים על הגדרת צרכי האפליקציה ומאפיינה, דרך אנשי העיצוב האחראיים על עולם התוכן החזותי של האפליקציה ועד לאנשי הפיתוח האחראיים על הטמעת פיצ'רים ויישומים כאלו ואחרים באפליקציה.

האם מחירי הפיתוח מהווים פרמטר מקצועי לבחירת החברה?

פיתוח אפליקציות, בין אם הוא נעשה לצרכי אפליקציה שהשימוש בה ייעשה בחינם, ובין אם הוא נעשה לצרכי פיתוח של אפליקציות בתשלום, הינו הליך המחייב אתכם לשכור את שירותיהם של אנשי המקצוע המובילים ביותר בתחומם. ברוב המקרים, תמחור הליכי הפיתוח נקבע בהתאם לאפיון האפליקציה וצרכי הפיתוח, ולכן, מרבית שעות הפיתוח מוקדשות לנושאים אלו. במסגרת הליך בחירת החברה לפיתוח אפליקציות, הקפידו על עריכת סקר השוואתי בין החברות המובילות ביותר בענף. סקר השוואתי זה נועד בין היתר לבחון מספר הצעות מחיר עבור הפיתוח. חשוב שתדעו: מכיוון שבחלק מהמקרים האפליקציה הינה רעיון מקורי של היזם, הקפידו גם בשלב סקר המחירים המקדים להחתים את העומדים מולכם על הסכם סודיות מחייב. בכל אופן, בחירת החברה איננה אמורה להתבצע בהתאם למחיר הזול ביותר שתקבלו, אלא למהות הצעת המחיר המוענקת לכם והיקף השירותים המוצעים לכם במסגרת ההצעה.

פיתוח אפליקציות הינו הליך מאתגר, דינמי ויצירתי, המחייב אתכם לבחון את כל הפרמטרים המופיעים לעיל, בטרם בחירתכם בחברת הפיתוח שתלווה יחד איתכם את פיתוחה של האפליקציה אותה אתם רואים לנגד עיניכם, ולכן חשוב, מומלץ וראוי להוסיף לכל הפרמטרים המופיעים לעיל גם את נושא השירות והיחס האישי המוענק לכם על ידי נציגי החברה.

אודות meytal