בניית אפליקציות מובייל ב- App Analytics

אין ספק שהנתונים הבאים הם הכרחיים לכל תהליך של בניית אפליקציות: אסטרטגיה מקיפה, עיצוב מושקע לצד פיתוח אפליקציות יציב. אולם App Analytics- ניתוח סטטיסטי מקיף מהווה בסופו של יום את המדד הבלעדי לתוצאות העבודה המרובה והמורכבת. להלן כמה טיפים ועצות ידידותיות למשתמש המתחיל באפ- אנליטיקס.                                                                                                                                                                                                        

אפליקציות מובייל- תחום הולך ומתפתח

עם כניסתם הגוברת של הסמארטפונים ליותר ויותר תחומי עניין בעידן הנוכחי, אנשי השיווק והפיתוח עושים את כל המאמצים האפשריים במטרה לאמוד את התנהגותם על ידי שימוש ב- אפ אנליטיקס. למרות שתעשיית אפליקציות מובייל עדיין נמצאת בתחילת דרכה, קיימות לא מעט פלטפורמות ושירותים שונים שתוכננו במיוחד על מנת להעניק לציבור המפתחים מידע רחב ומקיף יותר אודות אופי וטיב השימוש באפליקציות. הטיפים שיינתנו בשורות הבאות נועדו לאפשר למפתחים למקסם את מלוא התועלת מה-אפ אנליטיקס.

שימוש נכון בכלי הניתוח הסטטיסטי

זאת יסייע בנוסף לאותם אנשי הפיתוח והשיווק להימנע ממספר טעויות שעשויות לגבות מחיר מאד יקר בהמשך הדרך. הטיפ הראשון הוא לעשות שימוש באפ אנליטיקס עוד טרם יציאתה של האפליקציה לשוק ושיווקה לקהל הרחב. בניית אפליקציות חזקות יותר וידידותיות למשתמש היא פועל יוצא בין השאר של שימוש בניתוח סטטיסטי החל מגרסאות האלפא והבטא. כדי ליצור אם כן אפליקציות מעין אלו ולאפשר למפתחים להפיץ כמו כן לנתח, לשפר ולהפיץ מחדש את גרסאות הבטא מומלץ לעשות שימוש ב- Test Flight.

שימוש שונה באפליקציה על ידי קהל המשתמשים

ה- Test Flight הוא כלי חשוב לניהול המידע בשלב הבטא. שנית חשוב להביא בחשבון שהשימוש שנעשה על ידי המשתמשים באפליקציה בהחלט יכול להיות שונה לגמרי מכוונתכם המקורית. על אף כל המאמצים הכרוכים בתהליך של פיתוח אפליקציות שיאפשרו שימושיות אופטימאלית, ייתכן מאד כי קהל היעד ישתמשו בהן באופן אחר. כתוצאה מכך יש להימנע מתכנון האפליקציה לעצמכם או לחברים וקרובי משפחה. לשם כך חברת אפל מעניקה אישורים לכמות מקסימאלית של מאה חשבונות משתמשים עבור כל אפליקציה בשלבי הפיתוח.

איסוף אינפורמציה

רצוי מאד לעשות שימוש בחשבונות של אפל על מנת לאסוף אינפורמציה רלוונטית בקרב משתמשי הפיילוט. אחד מהכלים הטובים ביותר לשלבים אלו במסגרת בניית אפליקציות הוא: heatma.ps שנועד לאסוף מידע בזמן אמת באשר לשימוש בחלקיה השונים של האפליקציה. ולבסוף מומלץ לערוך ניתוח מקיף של השוק על מנת להימנע בעתיד מאי אלו טעויות שבוצעו בעבר על ידי קהל המתחרים שלכם.

אודות meytal