קידום אתר בגוגל

נכון לשנת 2014 כל בעל אתר אינטרנט שמעוניין בחשיפה מקסימאלית, חייב להיות מקודם במנוע החיפוש של גוגל. מאמר זה יסביר מהו קידום אתר בגוגל ומהן השיטות העיקריות של הקידום.                                                                                             

קידום אתר בגוגל

נכון להיום הרשת היא עולם ווירטואלי ענק בהיקפו שכולל מסה עצומה של אתרי אינטרנט מכל רחבי העולם. למעשה, ניתן לומר שאנשים חיים היום בשני יקומים מקבילים, היקום הארצי אותו כל אחד מכיר והיקום הווירטואלי אותו מכיר כל מי שיש לו עסק או חברה או אדם המחפש מידע ומוצרים.

כיוון שיש כל כך הרבה עסקים שמפרסמים את המוצרים והשירותים שלהם באמצעות אתר אינטרנט ודפי אינטרנט שיווקיים שונים, נוצר מצב בו יש תחרות גדולה בין עסקים. הדרך הטובה ביותר לזכות ביתרון ולחשוף את אתר האינטרנט לכמה שיותר אנשים היא באמצעות קידום אתר בגוגל.

קידום בגוגל- העדפה ברורה

קידום בגוגל משמע קידום במנוע החיפוש הפופולארי והמוביל ביותר בעולם, כלומר, מנוע חיפוש זה בו משתמשים מיליוני אנשים הוא גם אותו מנוע חיפוש שיחשוף את אתר האינטרנט שלכם בצורה הטובה ביותר. כל שצריך לעשות הוא לבחור באותו מומחה בתחום שיבצע מגוון פעולות באתר האינטרנט שלכם על מנת להתאים אותו לדרישותיו של מנוע החיפוש של גוגל. פעולות אלו עתידות להוביל את האתר לדירוג גבוה יותר בפלט החיפוש של הגולש. ברגע בו אתר האינטרנט של העסק יגיע לדף הראשון של פלט התוצאות ואף לתוצאות הראשונות, יותר ויותר אנשים ילחצו על הקישור של אתר האינטרנט ויחשפו אל העסק שלכם. נכון להיום רוב האנשים מחפשים מידע באמצעות מנוע החיפוש של גוגל ומשום כך גם רוב בעלי האתרים מעוניינים להתאים ולקדם את האתר שלהם בהתאם למנוע חיפוש זה.

שיטות קידום מרכזיות

קידום אתרים יכול להתבצע במגוון שיטות. שתי השיטות המוכרות שיותר הן קידום ממומן בגוגל וקידום אורגני:

  • קידום ממומן- מתאים לבעלי עסקים שמוכנים להשקיע כסף ולראות תוצאות מהירות של קידום האתר שלהם. קידום זה יעשה על ידי קמפיין גוגל אדוורדס בו קונים מילות מפתח פופולאריות ובהתאם מופיעה מודעה וקישור לאתר שלכם כל אימת שהגולש מקליד את אותה מילת חיפוש במנוע החיפוש.
  • קידום בגוגל SEO- קידום אורגני. כאן לוקח יותר זמן עד שרואים תוצאות. המטרה העיקרית היא אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלכם, כך שיהיה מותאם בצורה הטובה ביותר למנוע החיפוש ולעכבישי הסריקה של גוגל. דבר זה יעשה על ידי הוספת מפת אתר לאתר האינטרנט, תכנים איכותיים שמשלבים בהם מילות מפתח חשובות, מערכי קישורים ועוד.

אודות meytal