כיצד בוחרים עגלות תינוק – טיפים והמלצות לבחירה נכונה

שוק עגלות התינוק מציע לנו כיום שפע של עגלות מסוגים שונים. אם בעבר אפשר היה למצוא כמות מצומצמת של עגלות תינוק, הרי שכיום מדובר במבחר עצום ובעיקר בסוגים רבים מאד הניתנים להתאמה אישית, בהתאם לצרכיו של כל הורה. מי שמחפש עגלת תינוק יוכל למצוא אותה בחנויות השונות המציעות מגוון של מוצרי תינוקות וגם באתרי האינטרנט המציעים גם הם למכירה מוצרים שונים. הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם בבחירתן של עגלות לתינוק:

  1. הגדירו את הצורך הקיים – מכיוון שקיימים סוגים שונים של עגלות תינוק, חשוב לבחון אותם היטב כדי לאתר את הסוג המתאים. כדי להתחיל בחיפוש ובעיקר כדי להתמקד בדגמים הרלוונטיים, חשוב להגדיר תחילה את הצורך הקיים. כדאי להכין רשימה ובה לכתוב את כל התכונות שבהן מעוניינים וחשוב שתופענה בעגלה עצמה. חשוב גם להתייחס אל מיקומה של הדירה. למשל, האם מדובר בבניין עם מעלית או רק מדרגות או שאולי זה בית קרקע. התייחסות לפרמטר זה יכולה לעזור בבחירתה של עגלת תינוק מתאימה להובלה.
  2. מהן תכונותיה של העגלה? מגוון העגלות המוצע היום מאפשר לכל אחד לאתר את עגלת התינוק המתאימה לו ביותר. כשמחפשים עגלת תינוק חשוב לבחון את תכונותיה של כל עגלה ועגלה. למשל, ישנן עגלות תינוק שניתן לקפל אותן ולשאת אותן בקלות בשל משקלן הנמוך, ישנן כאלו שכוללות לא מעט פונקציות ואפשרויות להתאמה אישית טובה יותר. ישנן עגלות שנחשבות למסורבלות מאד ואחרות לפשוטות מדי. במסגרת בחינת תכונותיה של העגלה חשוב גם להתייחס אל המחיר הנדרש. אפשר למצוא את עגלות התינוק המוצעות כיום בטווח רחב מאד של מחירים. ישנן עגלות תינוק יקרות במיוחד וגם עגלות זולות.
  3. האם נוח להסיע את העגלה והאם היא מתאימה לתינוק עצמו – זהו פרמטר חשוב ביותר שיש לבחון במסגרת החיפוש אחר עגלת תינוק מתאימה. כדאי לקחת את העגלה שבה מעוניינים לבדיקה קלה ולכמעין נסיעת מבחן שתעזור לבדוק את מידת נוחות ההסעה שלה ובעיקר גם את מידת הנוחות שבה עבור התינוק. אם מתכננים להשתמש בה לא מעט ולהסיע את התינוק בה בדרכים מסוגים שונים, יש לוודא שעגלה זו יכולה להתאים לנסיעה בשטחים מכל מיני סוגים וכן נוסעת בבטחה.

רכישת עגלת תינוק ובחירתה מתוך מגוון רחב מאד של עגלות תינוק המוצעות כיום, מצריכה התייחסות לפרמטרים אלה על מנת לוודא שהתינוק שלכם מקבל את הטוב ביותר וגם את הנוחות המרבית.

אודות meytal