טרמפולינות ועריסות לתינוקות – מוצרים איכותיים, מעוצבים ובטיחותיים

שני מוצרים מרכזיים מאוד עבור תינוקות והוריהם בחודשי החיים הראשונים הם עריסה לתינוק וטרמפולינה. אלו מוצרים הנמצאים בבית והתינוק מבלה בהם זמן רב יחסית למוצרים ומיקומים אחרים. כאשר העריסה היא המקום הוא התינוק ישן את מרבית שעות השינה שלו – מה שאומר הרבה שעות בחודשים הראשונים – ובמקרה של טרמפולינה מדובר על מוצר שגם מסייע בהרגעת התינוק ומתן אפשרות להורים להכנות הרבות המתלוות לגידול תינוק וגם מוצר אשר מהווה אמצעי יעיל להתפתחות התינוק. משום שאלו מוצרים כה מרכזיים בחייו של התינוק, חשוב מאוד לבחור מוצרים איכותיים, יעילים, בטיחותיים וכיום גם אין סיבה להתפשר על עיצוב שלא מוצא חן בעיניכם.

עריסה לתינוק

בין אם אתם מאלו שקונים את כל המוצרים המרכזיים עוד לפני שהתינוק נולד או שאתם מעדיפים לחכות לאחרי הלידה, בחירת עריסה לתינוק היא משימה שחשוב לדייק בה, משימה המציעה אפשרויות רבות ומגוונות ואשר בהחלט ניתן להגדירה כמרגשת. יש משהו מאוד מקסים ושובה לב במראה של עריסה לתינוק – העיצובים הנעימים והמחשבה על תינוק רך וקטן השוכב בפנים וישן שינה עמוקה.

בשוק יש מגוון עצום של עריסות, החל מדגמים פשוטים מאוד, עשויים עץ למשל ובמבנה פשוט ושימושי ועד עריסות מעוצבות ויוקרתיות שיכולות לשמש אתכם למשך שנים רבות ועוד ילדים. חשוב מאוד לבחור עריסה בעלת תו תקן – הכולל התייחסות למרווחים של הסורגים, לגובה משטח השכיבה ביחס למגני העריסה, אפשרויות הזזה, חומרי הבנייה וכן הלאה. כמובן שחשוב לקחת מידות ולבחור עריסה המתאימה למיקום המיועד לה – בחדר הילדים או בצמוד למיטת ההורים למשל. מאוד מומלץ לבחור עריסה שניתן להזיז יחסית בקלות – בבתים בהם זה רלבנטי – כך ניתן להניח את התינוק לישון גם כאשר ההורים נמצאים בסלון או במטבח ורוצים קשר עין ישיר איתו.

טרמפולינה לתינוק

שוק הטרמפולינות לתינוקות מאוד מגוון וכולל שפע אפשרויות כיום, החל ממוצרים פשוטים ופחות ממותגים בעלות של 150-200 שקלים ועד טרמפולינה לתינוק מבית מותגים יוקרתיים, בעלות אבזור ועיצוב מיוחדים ותג מחיר גבוה יותר שיכול להגיע לכמה מאות שקלים. הטרמפולינה מהווה מקום מרגיע עבור התינוק, היא זה בתנועות הנעימות לתינוק ואשר יכולות גם לסייע בהתמודדות עם גזים למשל. כיום, יש טרמפולינות רבות הכוללות אביזרי משחק וגירויים קוגניטיביים, כך שהתינוק יכול לשחק ולאחוז בדברים ובעיקר לחוות גירויים החשובים מאוד להתפתחות תקינה ויעילה.

הטרמפולינה שימושית מאוד וניתן בקלות לקחת אותה גם לנסיעות להורים או חברים. האפשרויות כיום מעוצבות, חזקות ובעלות תקנים המבטיחים בטיחות, אמינות ועמידות לאורך זמן.

מתנות אישיות מעולם האומנות

אודות meytal