אסתטיקה דנטלית, כתרי חרסינה, הלבנת שיניים

החיוך שלנו מהווה את כרטיס הביקור שלנו.

ברגע בו אנו נפגשים עם אחרים, אם זוהי פגישת עבודה, דייט, או אף מפגש חברים, יש חשיבות נעלה לאותה אסתטיקה דנטלית אותה אנו מציגים.

שיניים טבעיות והרמוניות הן אלו שידגישו את בריאותו וטיפוחו של האדם.

משום שלא כולנו ניחנו בשיניים ישרות ואסטטיות, ישנה אפשרות לגשת אל רופא אשר מתמחה בשיפור מראה השיניים ויוצר אסתטיקה דנטלית על ידי הלבנת שיניים הוספת כתרי חרסינה ועוד.

השילוב של רופא מיומן ומקצועי ומכשור מתקדם, יוצר תוצאה מופלאה בפיו של המטופל.

לכל מטופל יש את סוג הטיפול לו הוא זקוק, ועל כן ניגש כל אדם לאבחון את מצבו במרפאת שיניים המתמחה באסתטיקה, ולו מותאם הטיפול הראוי, לשם מראה טבעי והומוגני בפיו.

הלבנת שיניים – חלק מתהליך האסטטי אותו עובר המטופל, הוא הלבנת שיניים.

על מנת להעביר אדם תהליך הלבנת שיניים, על הרופא להשתמש בחומר מלבין בעל ריכוז גבוהה של חמצן.

בשל העובדה שישנו ריכוז גבוהה של חמצן כל אדם יזכה לראות את התוצאות באופן מיידי מבלי להמתין יותר מדי זמן.

ישנן מרפאות שיניים שעל מנת לזרז את התהליך, משתמשים בקרן לייזר או מנורת ייחודיים לשם זירוז התהליך.

דרך נוספת לבצע הלבנה היא בשיטה הביתית שמולידה אסתטיקה דנטלית.

אדם אשר ייגש למרפאה המתמחה באסתטיקת הפה, יקבל לביתו רצועת פלסטיק עליה יונח חומר ההלבנה והאדם יבצע את התהליך בביתו ובזמנים הנכונים לו.

ריכוז חומר ההלבנה אשר יקבל המטופל, יהיה בהתאם למצבו ולמצב שיניו, לא כל אדם יקבל את אותו החומר, ועל כן גם אם קיבלנו חומר הלבנה, אל לנו להעבירו למכרים או חברים.

ההיסטוריה מראה כי, תהליך הלבנת שיניים ביתית, מחזיקה מעמד לאורך זמן רב יותר מהתהליך המתבצע במרפאה ועל כן בררו בטרם עת, מהו התהליך המועדף עליכם עם הרופא אצלו אתם מטופלים.

כתרי חרסינה- רבים מהאוכלוסייה, זכו להלביש על שיניהם כתרי חרסינה, כחלק מתהליך שיקום הפה או טיפולי שיניים לרבות טיפולי שורש או לשם אסתטיקה דנטלית.

כתרי חרסינה, עשויים משתי שכבות, כאשר השכבה החיצונית של הכתר עשויה מחרסינה.

בשל העובדה כי הטכנולוגיה התקדמה באופן משמעותי בעשור האחרון, ניתן לייצר כתרי חרסינה מחומרים דמוי יהלום, אשר אסתטית הם בצבעים של השן המקורית ומעל הכל בריאים לחניכיים.

בחירת רופא שיניים אשר מתמחה באסתטיקה, היא בחירה אשר יש לבצע בכובד ראש ולא בפזיזות.

על מנת שהתוצאה תהיה מושלמת, יש להיעזר בשרותיו של בעל מקצוע בעל ותק, מיומנות ומקצועיות וכן בעל מקצוע אשר מחזיק בציוד המשוכלל ביותר שקיים כיום בשוק.

חשוב לזכור כי ככל שבעל המקצוע יהיה איכותי, כל עוד הוא אינו מחזיק בראשותו ציוד מתקדם העבודה לא תהיה מושלמת אסתטיקה דנטלית מתחילה ונגמרת ברופא וציוד מתקדם.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי*

אודות admin