ציוד מקצועי לשטיפת רצפה

יש הרבה דרכים לשטוף את הרצפה, אך אם אנחנו רוצים לשמור על מראה נקי לאורך זמן ולהגיע לכל פינה אנחנו חייבים לחשוב מקצועי, במיוחד אם אנחנו אחראים על הניקיון במוסד או בבניין שמגיעים אליו אנשים רבים במהלך היום. מכונות שטיפה הן מוצר הכרחי כאשר מעוניינים לנקות שטח גדול בצורה יעילה, ואילו מכונות פוליש לרצפה מאפשרות להעניק ברק וזוהר לרצפות לאחר הניקיון. יש מגוון פרמטרים שלא חשבתם עליהם וכדאי שתחשבו עליהם אם אתם רוכשים מכונת שטיפה או מכונת פוליש. מה חשוב לדעת לפני שבוחרים ציוד ניקיון מקצועי?

ניקוי יעיל של שטחים גדולים

ניקיון יעיל ואיכותי של שטחים גדולים שונה מהותית מזה של אזורים קטנים. כשיש לנו שטח קטן לנקות, אין לנו צורך בהפעלת מכונות שטיפה מאסיביות. מספיק שניקח סמרטוט ומגב ונעשה זאת. זה יהיה יעיל, מהיר ופשוט יותר מהפעלת מכונה. גם בכל הנוגע להברקת מרצפות או לקרצוף של המרצפות, בכל הנוגע לחדרים קטנים ואזורים לא גדולים, חומרי ניקוי רגילים יעשו את העבודה.
בשטחים גדולים כמו חנויות, לובי של בניין משרדים או כל מוסד אחר שמקבל קהל – הניקיון הוא שונה לגמרי. כאן מדובר בשטח גדול שצריך לנקות מידי יום ולעתים מספר פעמים ביום. לא מתקבל על הדעת שאיש ניקיון יעביר סמרטוט כי יש בכך חוסר יעילות  משווע. במקרים כאלה מכונות שטיפה נכנסות לתמונה. הן מאפשרות ניקיון אפקטיבי של חדרים גדולים ואולמות, תוך פרק זמן קצר ביותר. כך גם בכל הנוגע להברקת הרצפה. מכונות פוליש לרצפה יעשו את העבודה ויגרמו לרצפה להיראות אחרת לגמרי. אין תחליף לעבודה של מכונה כאשר מדובר בצורך לקרצף או לעשות פוליש למקום גדול או תעשייתי.

בחירה נכונה של מיכשור

לאחר שהבנו את הצורך הספציפי שלנו בניקוי המבנה, ניתן לגשת למלאכת רכישת המכונה. יש מגוון של מכונות שטיפה בשוק, והן שונות זו מזו במחירים, בגודל וביכולות. במידה ואתם זקוקים גם לקרצוף באופן קבוע, מכונות פוליש לרצפה הן בהחלט משהו שכדאי לכם לבדוק. כדאי תמיד להסתמך על המלצות של אנשים אשר עובדים בתחום. חשוב לקחת בחשבון כמה פרמטרים, כמו גודל השטח אותו אתם מעוניינים לנקות, כל כמה זמן יש צורך לנקות את המבנה, מה מאפיין את הלכלוך במבנה ואיזה סוג של רצפה קיימת באותו מוסד או מבנה. סוג הרצפה הוא נושא חשוב גם בכל הנוגע לבחירת המכונה המתאימה מבין מכונות פוליש לרצפה. אתם ממש לא רוצים שהמכונה אותה תבחרו תגרום לנזק במרצפות. כדאי לשים לב איזה סוג של רצפה קיימת, והאם יש צורך במכונת שטיפה או פוליש עדינה או יותר אגרסיבית. גם שטיח מקיר לקיר משנה את התמונה מבחינת מכונות שטיפה. מכונת השטיפה במקרה הזה תצטרך לנקות בצורה מיטבית גם את האבק המצטבר בשטיחים.

אודות meytal