לשתות קפה בכיף

איך אתם שותים את הקפה שלכם בעבודה? יש כל כך הרבה צורות לשתיית קפה, שנדמה שכמספר האנשים – מספר האפשרויות לשתיית קפה. בין אם אתם שותים את הקפה שלכם ברגע שאתם נכנסים למשרד, או שאתם מאלה שמחכים לשעת אחר הצוהריים כדי להתפנק בספל קפה, סביר להניח שבמקום העבודה שלכם יש מכונת קפה אוטומטית כלשהי. החיפוש אחר פתרונות קפה למשרד הוא לפעמים מתיש, איך מוצאים משהו שיהיה גם איכותי וגם מתאים לכולם?

לחשוב על מספר העובדים

אם אתם מתלבטים איזו מכונת קפה אוטומטית אתם רוצים לרכוש, מאוד תלוי באיזה סוג של ארגון אתם עובדים. במידה ומדובר בארגון גדול, עם מספר עובדים רב, פתרונות קפה למשרד יהיו מספר מכונות קפה. במידה ומדובר במקום עבודה ובו מספר קטן של עובדים, אין צורך ביותר מאשר מכונת קפה אחת. בדיוק מסיבה זו, כאשר אתם חושבים על רכישת מכונת קפה למקום העבודה, תמיד תבררו כמה אנשים עתידים להשתמש בה.

לא רק קפה

יש פעמים שקפה ממש לא מתאים. בדיוק בשביל זה יש מכונת קפה אוטומטית אשר מסוגלת להכין גם משקה שוקו. כן, לא רק בימי החורף הקרירים אנחנו אוהבים להתפנק עם כוס שוקו, גם ביתר ימות השנה שוקו יהיה המשקה המועדף על ידי עובדים רבים. במידה ויש לכם צורך בהכנה של מספר סוגי משקאות, ולא רק קפה, פתרונות קפה למשרד מסוג זה יהיו מכונות שמסוגלות להכין מגוון סוגי משקאות.

הרבה או קצת?

מה קצב שתיית הקפה בארגון שלכם? יכול להיות שאותה מכונת קפה אוטומטית שתרכשו תשמש להכנה של כוסות קפה בודדות בשעה, אם בכלל. מהצד השני, יכול מאוד להיות שאתם צרכנים כבדים של קפה במשרד, ומכונת הקפה שתבחרו בתור אחד מאותם פתרונות קפה למשרד – פשוט לא תעמוד בעומס. לכן, חשוב לבחור מכונת קפה שתתאים לדרישת הקפה המשרדית. ישנן מכונות קפה אשר מסוגלות להכין כתשעים כוסות קפה ביום למשל, ולכן אם אתם שותים הרבה קפה במשרד, כדאי לכם לחשוב בכיוון הזה.

עניין של תחזוקה

לפני בחירת ורכישת מכונת קפה אוטומטית כזו או אחרת, מומלץ לבדוק לגבי אופן התחזוקה של המכונה. פתרונות קפה למשרד מתגלים כבעיה למעשה, כי התחזוקה של מכונת הקפה היא אינטנסיבית. חשוב לבדוק מה דרוש על מנת לתחזק את מכונת הקפה: האם מדובר בחומרים ייעודיים שצריך לרכוש על בסיס קבוע? האם במקרה של תקלה יש קושי בתיקון או שמדובר בחלקי חילוף מאוד יקרים? האם ניתן להתגבר בקלות על תקלות תפעול שונות? מעבר לכך, אל תזלזלו בחשיבות של שירות לקוחות למכונת הקפה שלכם. אתם ממש לא רוצים לגלות כשמתגלה קלקול כלשהו במכונה, שאין לכם "כתובת" אמיתית לפניות. ודאו מה נותן שירות הלקוחות של מכונת הקפה, ומה המגבלות של השירות.

אודות meytal