חבר חדש בא הביתה

המספרים מראים לנו, שבתקופת הקורונה חלה עליה חדה באימוץ של כלבים. יותר ויותר אנשים הבינו כי החבר הכי טוב של האדם יכול להיות תוספת נפלאה למשפחה. לאחר שאימצתם את הכלב, כדאי לעשות טיול אל חנות חיות על מנת לרכוש לחבר החדש אוכל לכלבים. איך תדעו מה המזון המתאים ביותר עבור הכלב שלכם? האם צריך לרכוש מזון אחר לגורים ולכלבים מבוגרים יותר? מה חשוב לדעת כשניגשים לחנות החיות? קיראו ותדעו.

לקבל את כל המידע

אימצתם כלב? בתוך כל ההתרגשות והשמחה הגדולה על חית המחמד שנכנסת אל חייכם, יש כמה פרטים שחשוב לברר. ראשית, האם הכלב סובל מבעיות בריאותיות מסוימות או ממצב ספציפי המצריך אוכל לכלבים מותאם בדיוק לבעיה. זו ממש לא חייבת להיות מחלה חמורה, אלא פשוט מצב גופני בו נמצא הכלב וחשוב לדאוג לכך. אם הכלב שאימצתם הוא גור, בכל חנות חיות תוכלו למצוא אוכל אשר מותאם במיוחד עבור גורים. גופו של גור הכלבים עוד מתפתח ולכן מומלץ להתאים לו תזונה שתכיל את כל המרכיבים החיוניים להתפתחות שלו.
לא רק מבחינת האוכל חשוב לדאוג לכלב החדש שלכם. גם משחקים הם חלק חשוב מחייו. במידה ומדובר בכלב צעיר או גור כלבים, משחקים יהיו דבר הכרחי כדי לאמן אותו ולחזק את שיניו.

לרכוש בלי להתבלבל

ביקור בתוך חנות חיות יכול להיות חוויה קצת מבלבלת. השפע שקיים בכל חנות לבעלי חיים, במיוחד אם זה הכלב הראשון שאתם מאמצים, יכול לגרום לכם לפספס פריטים חשובים שאולי חשוב שתרכשו לכלב שלכם. לכן, לפני שאתם ניגשים לקנות אוכל לכלבים או חפצים שונים עבור הכלב החדש, ערכו רשימה קטנה של פריטים שאתם חושבים שתזדקקו לכם. בין הפריטים יכולים להיות מיטה לכלבים, צעצועים שונים, חטיפים שונים לכלבים וכמובן אוכל לכלבים. עם הרשימה הזו כדאי ללכת אל חנות החיות, כך התהליך כולו יהיה פשוט יותר עבורכם. השאירו לכם גם מרחב גמיש להתייעצות עם האנשים העובדים בחנות. על פי רוב הם מבינים ומנוסים ויוכלו להמליץ לכם על מותגים מסוימים או על סוג מסוים של אוכל.

ניסוי וטעיה

רכישת אוכל לכלבים יכולה לעתים להיות משימה מורכבת. לא כל חנות חיות מחזיקה את כל המגוון של מזון לבעלי חיים, או שאתם מעוניינים לרכוש כמות קטנה של אוכל לכלבים. כך או כך, חשוב לפחות בהתחלה, לנסות כמות קטנה של מזון לכלב, כדי לבדוק האם הסוג המסוים הזה טעים לו והאם כדאי לרכוש כמות גדולה יותר ממנו. לא תמיד האוכל הפופולארי ביותר, או המותג הנפוץ ביותר יהיו חביבים על הכלב החדש שלכם, ולכן במקום לרכוש כמויות גדולות לחינם, שווה לבדוק מה הסוג המתאים ביותר בשבילו. אותה השיטה עדיפה גם כאשר מדובר בחטיפים לכלבים. לא תמיד מה שנדמה לנו שהכלב יאהב, יהיה דווקא הסוג שרכשנו.

אודות meytal