להכין את הקפה האהוב עליכם

איך אתם אוהבים את הקפה שלכם? יש כל כך הרבה דרכים להכין ולשתות קפה. בין אם הוא קפה פילטר, או אספרסו או כל סוג אחר של קפה. בישראל הפופולאריות של נס קפה היא מאוד גדולה, ואם תשאלו שותה קפה איך מכינים נס קפה – תקבלו כמה וכמה אפשרויות הכנה. ככה זה, כשאוהבים משהו אפשר להנות ממנו באינספור דרכים. אנחנו בהחלט נהנים מסוגי קפה שונים לאורך היום: חזקים יותר בבוקר ואולי בהמשך היום קצת פחות (ולהיפך).

נהנים מקפה משובח

בהפסקת צוהריים, על הבוקר או בערב כששקט מסביב, אנחנו יכולים ליהנות מכוס קפה טעימה. אם אתם פחות בקטע של קפה פילטר ויותר רוצים לדעת איך מכינים נס קפה, כדאי שתמשיכו לקרוא. הכנת נס קפה מתבצעת כאשר טוחנים את פולי הקפה ומקפיאים בטמפרטורה של מינוס חמישים את הרכז שנוצר. את הרכז טוחנים למוצר שכולנו מכירים ואוהבים. אחרי שהקפה נוצר, הוא עובר תהליך של ייבוש ומשם – נארז בהקפדה כדי לשמור על האיכות שלו. התהליך הזה מאפשר לכל אחד בסופו של דבר להכין כוס נס קפה, גם אם אין לו מכונת קפה משוכללת בבית. חובבי הקפה הנמס יעידו שהם מעדיפים את הטעם ואת דרך ההכנה שלו על פני קפה שמיוצר במכונה או סוגי קפה אחרים.

נסו את זה בבית

ומה לגבי חובבי קפה פילטר? כן, יש רבים כאלה מסתבר והם נהנים מכוס קפה כזו מדי יום. אחרי שהבנו איך מכינים נס קפה, הנה דרך מהירה ופשוטה להכנת קפה פילטר ביתי.
השלב הראשון בהכנת הקפה הוא לשים נייר פילטר על גבי קנקן העשוי זכוכית. לאחר מכן, הרטיבו את נייר הפילטר והוסיפו קפה טחון גס מהסוג אשר מיועד לפילטר. לאחר הוספת הקפה מיזגו כמות מים של כליטר ורוקנו את עודפי המים – וזהו. כל מה שנשאר לכם עכשיו זה למזוג ולהגיש קפה פילטר טעים וחם. בארצות הברית החיבה להכנת קפה פילטר היא גדולה, בעוד שבישראל כמעט ולא תוכלו למצוא מישהו שאינו יודע איך מכינים נס קפה.

החומרים האיכותיים ביותר

לא משנה איזה סוג קפה אתם אוהבים, יש דבר אחד אשר משותף לכל סוגי הקפה בין אם זה קפה פילטר, נס קפה או כל סוג אחר. בכל קפה שאותו אתם מכינים, אל תתפשרו על איכות פולי הקפה. גם רכישת קפה נמס בקופסה יכולה להיות רכישה איכותית כשבוחרים במותג שעושה שימוש בפולי קפה איכותיים ומייצר את הקפה בתהליך שלא פוגם באיכותו ושומר על הטעם הנהדר של הקפה. כוס קפה מוצלחת מתחילה בראש ובראשונה בקפה נהדר. אנחנו תמיד זוכרים את המקום ההוא בו שתינו כוס קפה מצוינת, ואין שום סיבה שלא נוכל להכין לנו אחת כזו גם אצלנו בבית, גם מבלי להיות מומחים גדולים לקפה.

 

 

 

אודות meytal