צמחיה מלאכותית – ממש לא מה שחשבתם

בעבר, הרעיון לעצב בית עם צמחים מלאכותיים היה נשמע מעט מגוחך. הקשר בין צמחיה מלאכותית לבין עיצוב, סטייל וניראות מרשימה היה אפסי. השנים עברו, חידושים ושיפורים נכנסו לתחום של צמחיה מלאכותית. כיום תוכלו לראות בבתים המעוצבים ביותר, בבנייני משרדים ובמקומות רבים אחרים צמחים שנראים בדיוק כמו צמחים טבעיים, אשר מעניקים תחושה אסתטית ותחזוקה מינימלית.

בזכות היתרונות הגדולים

אין ספק שצמחים ופרחים מוסיפים חן לבית והם פן חשוב בעיצוב הבית. הם משרים אווירה נעימה ורגועה, מוסיפים ירוק ושלל צבעים נוספים וקשה לנו לעתים לדמיין איך הבית שלנו היה נראה בלעדיהם. אבל, טיפוח צמחיה ביתית מצריך התעסקות תמידית, בשונה מדרך הטיפול של צמחים מלאכותיים.
את הצמחים או הפרחים שיש לנו בבית צריך להשקות. להשקות בצורה המתאימה לכל עציץ: לחלק מהצמחים דרושה השקיה אינטנסיבית ויום יומית ואילו לאחרים מספיקה פעם בשבוע. ההשקיה היא עוד מטלה שלעתים אנחנו שוכחים או לא מבצעים כהלכה (ואז נוצר מצב בו אנחנו "הורגים" את הצמחים שלנו). השקיה היא גם פעולה פחות חסכונית במים (במיוחד כאשר יש לנו עציצים רבים) ומים הם מצרך חשוב במדינה כמו שלנו.

כשאנחנו מכניסים לביתנו צמחים מלאכותיים, אנחנו פטורים מלעשות את כל אלה. אין לנו צורך להתאים את הצמח לכמות האור שהוא יקבל בחלקיו השונים של הבית ואנחנו ממש לא צריכים להסיר עלים יבשים או קמלים – כי פשוט אין כאלה.

עבור מי זה מתאים?

אחד היתרונות המהותים של צמחים מלאכותיים הוא הגיוון. ניתן לבחור מתוך מגוון סוגי צמחיה, ואף פרחים שנראים אמיתיים לחלוטין. אם אתם ממש לא אוהבים לטפח את העציצים שלכם, אבל מעוניינים ביופי שהם מעניקים – צמחים מלאכותיים יעשו עבורכם את העבודה. תוכלו לשלב אותם יחד עם עציצים אמיתיים שכבר יש לכם בבית, במידה ואתם מעוניינים. פעולת התחזוקה היחידה היא ניקוי אבק מפעם לפעם, ולא יותר מכך. הצמחיה יכולה להחזיק לאורך זמן רב ואתם יכולים ליהנות ממנה שנים ארוכות.
צמחים מלאכותיים הם אידיאלים למשרדים ולמבני ציבור. השימוש בהם מוריד את עלויות ההשקיה, כמו גם את זמן הטיפול הנדרש עבור צמחים אמיתיים. ניתן לעצב את החלל בכל צורה שנרצה, ובכך להכניס מעט קלילות ואסתטיקה גם למבנה המיושן ביותר.

בחירה מדויקת

במידה והחלטתם על תוספת של צמחים מלאכותיים עבור הבית או המשרד, ואתם ממש לא יודעים באילו צמחים או פרחים כדאי לבחור, כדאי שתתייעצו עם איש מקצוע מהתחום. לפני שאתם מזמינים את הצמחיה, הסבירו לנותן השירות מה הצרכים הספציפיים שלכם, מה סגנון הצמחיה המועדף עליכם ומה גודלו של החלל בו אתם רוצים למקם את הצמח.
ביחרו במקום המספק עציצים ופרחים מלאכותיים באיכות גבוהה. הם יחזיקו לזמן רב יותר ויראו כמה שיותר טבעיים. המבחר של הצמחיה המלאכותית בחנות הוא חלק חשוב מהבחירה, כדי לאפשר לכם למצוא את הצמחיה המתאימה לכם ביותר.

 

 

אודות meytal