מזכרות מאירועים משמחים

יש הרבה דרכים ליצור מזכרות יפות מאירועים חשובים. זו יכולה להיות תמונה עם הקדשה, חפץ מיוחד שמסמל את האירוע או הדפסה על חולצות. אם בעבר חולצות מודפסות היו מוענקות באירועים ספציפיים כמו סיום טירונות, סוף מסלול, סיום קורס בצבא וכן הלאה, כיום אפשר למצוא אותן ולהעניק אותן במגוון אירועים. מה חשוב לדעת על הדפסת חולצות? למה כדאי לשים לב כשבוחרים חולצה והדפסה? קיראו כאן כדי לדעת קצת יותר.

על איזו חולצה להדפיס?

במידה והחלטנו על יצירת מזכרת שהיא הדפסה על חולצות, חשוב לשים לב לאיכות של אותן חולצות מודפסות. כדאי שהחולצות עליהן נדפיס יהיו באיכות מספיק טובה, כדי שיחזיקו מעמד לאורך זמן ויראו טוב ביחד עם הכיתוב או ההדפס המסוים אשר אותו נבחר. לאחר שבחרנו את סוג הבד המועדף, כדאי לבדוק האם אנחנו מעוניינים בחולצה ארוכה או קצרה? כאן אין תשובה אחת נכונה. אפשר לבחור כל סוג של אורך, או סגנון של חולצה (למשל חולצת קפוצ'ון), בהתאם לצורך הספציפי. קחו בחשבון שככל שהחולצה ארוכה ומבד עבה יותר, כך גדלים הסיכויים שמחירה של החולצה יהיה יותר גבוה.
בחירת הצבעוניות של החולצה היא חלק חשוב גם כן. הצבע צריך בראש ובראשונה להשתלב עם ההדפס בצורה הרמונית, וכמובן להתאים למי שעתיד ללבוש אותה. תמיד כדאי ללכת על צבעים נייטרלים או פשוט על שחור או לבן. יחד עם זאת, אם יש לכם "קטע" מיוחד בהקשר לצבע ספציפי, כמובן כדאי להביא אותו לידי ביטוי בצבעוניות בעת הדפסה על חולצות.

סוגי הדפסים

הדפס איכותי בכל הנוגע לביצוע הדפסה על חולצות, הוא הדפס שנשאר לאורך שנים ואינו דוהה או מתקלף במהירות. אחת הבעיות עם חולצות מודפסות רבות היא שההדפס עליהן אינו נשאר לאורך זמן, ונעלם עם הכביסות הראשונות של החולצה. בדיוק בשל כך, כדאי להשקיע ולהדפיס הדפסה איכותית על חולצות. הדפסה כזו תיראה טוב על הבגד, והעיצוב המודפס לא ירד כלל וישאר לשנים רבות. אנשי מקצוע מנוסים בתחום גם יוכלו להנחות אתכם ולהגיד לכם אם ההדפס אותו בחרתם יתאים לחולצות אותן בחרתם או שיש צורך לערוך בו שינויים ולהגדיל, להקטין או לשנות במשהו את צורתו.
ישנם הדפסים על חולצות  מודפסות שכוללים ציור מסוים או לוגו רלוונטי, וישנם כאלה אשר מורכבים ממילה מסוימת, ממשפט או מציטוט כלשהו. במידה ונרצה להעניק את החולצה המודפסת בתור מזכרת ממסיבת רווקות למשל, יהיה כדאי להכניס את התאריך של המסיבה או החתונה להדפס החולצה. כיתוב רב מדי על חולצה לא תמיד עדיף, וכדאי לאזן בין הצורך להגיד הרבה ולהשאיר חותם, לבין הרצון לשמור על האסתטיות של חולצות מודפסות אלו.

כמויות וגדלים
בעת הדפסה על חולצות, כדאי כמובן לחשב את הכמות הרצויה של חולצות מודפסות, במיוחד כאשר מדובר על מספר גדול של חולצות אשר נרצה לחלק. במידה ומדובר על מספר רב של חולצות רצויות, כדאי להשאיר רזרבה של מספר חולצות, כך שלא יהיה מצב שמישהו לא יקבל את החולצה. אם מדובר במספרים בודדים, החישוב הרבה יותר פשוט ופחות יש צורך להשאיר "אקסטרה".
וודאו שגודל החולצות אותן אתם בוחרים מתאים לאנשים שאמורים ללבוש אותן, ובידקו אם ניתן להדפיס את אותו ההדפס על חולצות בגדלים שונים.

אודות meytal