איך אתם בוחרים לישון?

על איזה צד קמתם הבוקר? אם שוב קמתם עייפים, כאובים ובתחושה שלא ישנתם מספיק, יתכן ואתם ישנים על מזרון שאינו מספיק טוב או איכותי. מזרון באיכות גבוהה, כזה המותאם במיוחד לתזוזות במהלך השינה ונושא היטב את משקל הגוף, הוא משהו שאינו רק בגדר פינוק. לשינה שלנו יש חשיבות מכרעת גם אחרי שהלילה נגמר, ותפקוד יומי מוצלח מתחיל בשינה טובה ומספקת. התפשרות על מזרונים שאינם אורטופדיים ואינם מותאמים למבנה הגוף שלנו היא בסופו של דבר התפשרות על אחד האלמנטים החשובים בחיים בריאים: איכות השינה.

הצד האיכותי של השינה

חשיבותו של מזרון אורטופדי ואיכותי היא רבה. שינה לא רצופה, כאבי גב ועייפות הם רק חלק מהסימנים שמצביעים על כך שאולי כדאי להחליף מזרון. מזרונים אשר אינם מותאמים או שאינם נושאים את צורת הגוף והמשקל שלנו בצורה טובה עלולים לגרום לא רק לכאבים ולאי נוחות, אלא גם לשינה אשר איננה מרעננת. מזרונים כדוגמת מזרוני פולירון מאפשרים התאמה אישית בהתאם לצורך המסוים של כל לקוח, ומקפידים על איכות, עמידות וכמובן על נוחות.

שינה שאיננה מרעננת מובילה להתנהלות לא מספיק יעילה ביום שלאחר מכן. יתכן ואולי ישנו מספר מספיק של שעות, אך עשינו זאת על מזרון שאיננו מותאם עבורנו. וכך אנחנו מאבדים ריכוז יותר מהר, מתקשים למלא פעולות פשוטות וחווים את היום מהצד העייף שלא.

החשיבות של התאמה אישית

מזרונים המותאמים אישית כדוגמת מזרוני פולירון, מאפשרים חוויית שינה אחרת לגמרי. ההתאמה יכולה להיות בבחירה של מזרון עבה או דווקא דק. המחשבה כאילו מזרון אורטופדי חייב להיות עבה פשוט אינה נכונה. כיום ניתן למצוא גם סוגי מזרון אורטופדי דקים וחזקים מספיק כדי לענות על הצורך של מי שמעדיף אותם כך.

פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים בהם משתמשים לייצור מזרוני פולירון מאפשרים התאמה מדויקת ככל האפשר, יחד עם מענה נקודתי ואפקטיבי לבעיות גב שונות. אלה מאפשרים שינה שהיא יותר רצופה בראש ובראשונה, וגם הרבה יותר טובה ואיכותית משינה על מזרון רגיל. גם אנחנו לא חשים את זה, על מזרון שאיננו אורטופדי ואינו עונה על הצרכים הגופניים שלנו, יתכן ונקיץ פעמים רבות במהלך הלילה גם מבלי שנשים לב לכך. הדבר פוגע אוטומטית באיכות השינה הרציפה שלנו.

 

מגוון אפשרויות בחירה

 

עוד היבט חשוב עליו מקפידים בייצור מזרוני פולירון היא הימצאותו של בד נושם על מזרון ספציפי. כמו כן ניתן לבחור גם את דרגת הקושי של המזרון. לא כל מזרון קשה הוא בהכרח מזרון אורטופדי, אך מתוך המבחר של מזרוני פולירון ניתן למצוא מזרונים בדרגות קושי שונות, להתאמה מיטבית ללקוח. מזרון יכול לשמש לאורך שנים רבות, ואין צורך להחליפו בתוך פרק זמן קצר, אם הוא מספיק איכותי. מזרוני פולירון כוללים אחריות של 15 שנה, מה שיכול לעזור לכם לישון בראש שקט – ולישון טוב.

אודות meytal