תבנו על זה שיהיה כיף – כרטיסים לפארק הלגו

החופש הגדול הולך ומתקרב לסיומו, וזה בדיוק הזמן ליהנות מעוד חוויה משפחתית משותפת. לצד האטרקציות המוכרות לכולנו, קיימת עוד אפשרות מלהיבה בהחלט. אם עדיין לא הצטיידתם בכרטיסים לפארק הלגו – עכשיו זה הזמן. מדובר על חוויה מהנה לכל המשפחה, כזו שמתאימה בדיוק לימי החופש האחרונים. כל ילד יוכל למצוא בו את החלק האהוב עליו, ועבור ההורים מדובר ביום שלם של כיף, שמעסיק את הילדים בהנאה, מבלי להזניח את טיפוח ארגז הכלים היצירתי שלהם. כך תבנו את חוויית החופש הגדול המושלמת עבורכם.

 

פארק הלגו – בניית עיר העתיד

כשהיינו ילדים חשבנו על הכאן ועכשיו, ופחות על העתיד. הילדים של היום מתוחכמים קצת יותר, וחושבים על העתיד גם כשהם…משחקים בקוביות. כזה הוא פארק הלגו והוא כולל בתוכו לא מעט. הוא מיועד בדיוק לילדי העתיד.

פארק הלגו הוא מתחם ענק המדמה עיר עתידנית הכוללת: גורדי שחקים, כבישים, מדרכות, שילוט, מסעדות ועוד. החוויה אטרקטיבית לילדים, נוער וכמובן למבוגרים עם נפש צעירה.

הרעיון המרכזי של הפארק הוא "בונים את עיר העתיד", כאשר בתוכו קיימות אטרקציות מגוונות המיועדות בשביל ילדים. בין הפעילויות תוכלו לקפוץ בנג'י, לבקר בטירה קסומה, במתחם משחקים עתידני עבור פעוטות, לשחק בפלייסטיישן ואקס בוקס ועוד.  פרס מיוחד ינתן למי שיזכה בתחרות בניית מודל עיר העתיד מלגו. פארק הלגו מאפשר חוויה משפחתית יחד עם פעילות יצירתית עבור ילדים.

 

מה כולל כרטיס הכניסה

עושר החוויות, המגוון והאפשרויות למשחק עבור ילדים בגילים שונים מוביל לכך שכרטיסים לפארק הלגו נחטפים במהירות. מיותר לציין שמשפחות רבות מעוניינות לא לפספס את החוויה שמגיעה רק פעם בשנה. ברכישת כרטיסים לפארק הלגו ניתן ליהנות משלל פעילויות לילדים. הנה רק חלק מהן:

  • לונה פארק – הלונה פארק בעיר הלגו כולל מתקן גלגל ענק חוויתי ומרשים.
  • בנג'י – אם גם אתם אוהבים ספורט אתגרי, תוכלו לבקר בעיר "על פיגומים" בתהליך בניה. הילדים יוכלו להתנסות בקפיצת בנג'י מגובה של שמונה מטרים.
  • מתחם בניה מלגו – לא "רק" בניה של לגו, אלא חוויה של ממש במסגרתה הילדים חובשים קסדות ואפודות ומתנסים בבניית והרכבת מבנים מקוביות לגו ענקיות. הקוביות כוללות את כל הדמויות הפופולאריות שהילדים מכירים.
  • גרפיטי – על קיר ענק בכניסה לפארק הלגו, יוכלו המשתתפים ליצור לגו-גרפיטי ולהשאיר את חותמם הייחודי.
  • מתחם לפעוטות – אזור המיועד כולו לקטנטנים הכולל בריכת כדורים, מגלשות ונדנדות, כולם חלק ממשחקיה מפוארת.

 

פארק הלגו כולל בתוכו עולם שלם. בתוכו יכולים הילדים לפתח את הדמיון והיצירתיות, ליהנות מזמן משחק שהוא נטו כיף וכמובן לפגוש בגיבורים ובדמויות האהובות ממשחקי הלגו הביתיים.
ולפרטים הטכניים: רכישת הכרטיס לפארק הלגו בחולון מאפשרת כניסה לכל המתקנים, המתחם כולו מקורה וממוזג והחניה היא חינם.

אודות meytal