ארוחת ערב מומלצת

מעוניינים לשדרג את ארוחת הערב ולהכין משהו מיוחד ולא שגרתי? ארוחת ערב משפחתית או זוגית, יכולה להיות מורכבת ושונה בכל פעם מחדש. הילדים לא תמיד מרוצים מהארוחה הפשוטה שאתם מכינים ומעוניינים שתגוונו, שתכינו להם משהו מיוחד בכל ערב וערב. לפעמים, אתם מתחילים להיות מתוסכלים, לא יודעים בכל פעם מה הם בדיוק ירצו ומוצאים את עצמכם מתרוצצים בין הסופרים השונים וקונים מגוון מוצרים כשבסוף, לא בטוח תשתמשו בהם.

מכירים את הימים האלה שבהם אין לכם כבר חשק לעמוד במטבח ולהכין ארוחה מושקעת שהרבה ממנה תיזרק לפח? אם אתם מרגישים כך בכל ארוחה וארוחה, כל עליכם לעשות הוא לחשוב איזו ארוחה תענה על הצרכים של כל המשפחה ותוציא את כולם מרוצים. רביולי, נחשב למאכל מאוד פופולרי בכל העולם ואחד שהרבה אנשים אוהבים בכל שעות היום. אם אתם יודעים שהמשפחה שלכם חובבת פסטות שונות תוכלו להכיר מגוון רחב של מתכונים שתוכלו להכין בין רגע כמו: רביולי ממולא בבטטה עם רוטב שמנת ופטריות או ממולא בגבינות ברוטב עגבניות ובזיליקום. סוגי הפסטות השונות יכולות להתאים לאנשים ומשפחות מגוונות – אך לפני שאתם משקיעים בארוחה מהסוג הזה, עליכם לברר עם ילדכם ועם בן או בת הזוג, האם הם אוהבים גבינות ואם לא, האם הם מעדיפים מילוי אחר.

ניתן לבצע ארוחה מהסוג הזה תוך הכנת בצק טרי במקום. לפעמים, בגלל העייפות שמצטברת לאורך כל היום, הדבר היחידי שמתחשק לנו זה לקנות אוכל מוכן או אוכל קפוא, לחמם בסיר ולהגיש. אך במידה ויש לכם כוח להשקיע בארוחת ערב, תוכלו להכין בצק טרי – דבר שיכול לשדרג את הארוחה בכמה רמות מעל.

הרבה אנשים לא מסוגלים לפנות כל כך הרבה זמן לעשיית ארוחת ערב ולכן, הם יעדיפו להוציא את המשפחה או את בן או בת הזוג למסעדה. אך למה שתוותרו על שהייה במקום הנוח והביתי שלכם? עשיית רביולי לארוחת ערב יכול להיות מוכן תוך כמה דקות וימלא בין רגע את הבית בריחות נעימים ומרעננים שהרבה זמן לא הרחתם. ביצוע הארוחה יכול להימשך כמה דקות, תלוי אם החלטתם להכין את הבצק בעצמכם לבין, אם קניתם מוצרים קפואים. גם אם תחליטו לרכוש את פסטה בצורה קפואה, אין זו בעיה, אך ההכנה תהיה מהירה יותר ופחות בריאה למשפחה.

בשביל שארוחת הערב תהיה מושלמת, עליכם לחשוב על כל הקונספט לפני שאתם מגישים. במידה והחלטתם ללכת לכיוון פסטה מסוג רביולי, אין בעיה. כעת עליכם לחשוב על תוספות שיהיו טעימות ובמקביל לא כבדות מידי כמו: סלט ירקות העשוי מחסה או סלט ירקות קצוצים שונים שיהיה ניתן לערבב אותם בשילוב הפסטה. הכנת ארוחה משפחתית או ארוחה עם בן או בת הזוג יכולה להפוך בין רגע לערב שהוא הרבה יותר מארוחה קלילה בערב, אלא לערב מגבש, מחבר, מלא בהומור ואהבה. מתלבטים איזו מנה כדאי להכין לארוחת הערב הקרובה? מנת רביולי טרייה יכולה לפתור לכם את הסוגיה. בתיאבון!

 

 

 

אודות meytal