הדיאטה

שוב החלטתם לשמור על המשקל… בשלב הראשון הוצאת את הלחם מהבית, בשלב השני גיליתם שקצת יותר קשה להכין סנדוויצ'ים ללא לחם ואז פניתם לאפשרות הבאה. פריכיות האורז. בארצות הברית הן מכונות "עוגות אורז", אך נודה על האמת – אחרי אחת או שתיים קצת משעמם בפה ומתחילים להתגעגע לתחושה המלווה את הלחם שלנו, העשוי מחיטה מלאה.

האמירה הזו הייתה נכונה עד היום, עד יצאו עם פתרון לא פחות מגאוני – פריכיות אורז בסדרה חדשה המשלבות מספר סוגי דגנים מלאים, חלקן משלבות קצח ואפילו את הפרטנר האולטימטיבי לנשנוש מהיר – שולחת חלב, מריר או לבן. הכירו את עולם התזונה על פי אנרג'י – תזונה בריאה לא חייבת לביות משמימה.

סדרת הפריכיות המחליפות את הלחם מחיטה מלאה

הפריכיות החדשות של אנרג'י משנות את כל מה שהכרתם קודם. הן טעימות יותר, מכילות מגוון רחב יותר של חומרים הנחוצים לגוף ומשביעות. שילוב של דגנים מלאים , גרנולה וסיבים תזונתיים, המאפשרים לגוף להתנקות בצורה קלילה ואינם נשארים בגוף הופכים את הסעודה הפשוטה שלכם לחגיגה של טעמים. תשאלו מהו החהחלק הכי טוב? העובדה כי מדובר ב-27 קלוריות לפריכית בלבד – הרבה פחות מפרוסת לחם רגילה גם בגרסאות הקלילות של המאפה עשוי החיטה המלאה.

פריכיות אלה מכילות גם חומרים נוספים המוסיפים טעם מיוחד וטוויסט לנשנושים שלכם – למשל, גלו את הפריכיות המשלבות שלושה דגנים שונים וקצח. אך מה קורה אם אתם דווקא מעוניינים במשהו מתוק? האם חייבים לרוץ למצוא ממרח מתקתק לפריכיות אלה – שימנע מכם לדעת כמה קלוריות בדיוק נכנסות לגוף? גלו את הסדרה הטעימה של הפריכיות המשלבות את ה"שותף" האוליטמטיבי לנשנוש ביום עבודה או בערב מול הטלווזיה – פריכיות השוקולד של אנרג'י.

פריכיות שוקולד – למי שלא יכול בלי המתיקות האינסופית מבלי "לשלם" על "החטא" המתוק

רבים אינם מסוגלים לוותר על מעדן מתקתק לאחר הארוחה, על הקינוח האולטימטיבי או על נשנוש מתוק באמצע היום.

איזה שוקולד אתם אוהבים? האם אתם לא יכולים לוותר על המתיקות של השוקולד הלבן, מחוברים דווקא לשוקולד חלב הקלאסי או אולי דווקא למריר? לכל אחד מותאמת גרסה מיוחדת המבוססת על השוקולד האהוב עליו ביותר. הכירו את הפריכיות החדשות בקולקציה:

  • פריכיות אורז מלא עם שוקולד חלב מעולה,
  • פריכיות דגנים עם 60% שוקולד מריר,
  • פריכיות אורז מלא עם תחתית שוקולד לבן
  • פריכיות אורז מלא בציפוי שוקולד חלב מעולה

אז אילו פריכיות ילוו את הארוחה הבאה שלכם? האם יהיו אלה הפריכיות המשלבות מספר דגנים מלאים או החגיגה המתוקה של "אנרג'י" הכוללת את כל הטוב שמציע השוקולד ב-30 קלוריות בלבד? שלבו בין הפריכיות השונות והפכו את היום שלכם למלא "אנרג'י"!

 

אודות meytal