חברת תוכן, הפקת סרטונים

העתיד של עולם הפרסום

במרכז העתיד של עולם הפרסום והשיווק עומדת מילה אחת, חדשה יחסית מבחינת התפיסה העסקית: תוכן. אנשים צרכו תוכן מאז ומעולם, כי תוכן הוא פשוט סיפור מעניין. האדם הקדמון ישב ליד המדורה והקשיב לסיפור, עמד ליד קירות המערה וצייר ציור. האדם המודרני לוחץ על קישור מעניין בפייסבוק או מעלה פוסט. כך שהתוכן הוא מושג שליווה אותנו מאז ומעולם, אבל רק עכשיו התגבשו התנאים להפיכתו לכלי שיווקי ראשון במעלה. למשווקים החכמים של היום יש הרבה דרכים לספר סיפור מעניין, אבל זה חייב להיות סיפור והוא חייב להיות מעניין. ככל שהם מציגים סיפור מעניין יותר בעטיפה מושכת יותר – גדל הסיכוי שהוא יגיע לקהל היעד ולחשיפה גדולה. בעבר עסקים שרצו חשיפת ענק שכרו את השלט על איילון בהון תועפות. היום עסקים שרוצים חשיפה למספרים דומים יכולים לייצר תוכן ויראלי ולהפיץ אותו בעלות זעומה יחסית.

איך מייצרים תוכן מדהים?

למרבה הצער, הדרך לייצר תוכן ויראלי היא לא קלה ולא פשוטה. לעסקים ראויים יש בדרך כלל סיפור מרתק לספר או מסר מושך להעביר. אבל אם בעל העסק פשוט יעלה פוסט לפייסבוק עם תמונה נחמדה – סביר מאד להניח שהתוכן הזה לא יגיע לאנשים רבים. כאן נכנסים לתמונה אנשי המקצוע שמסוגלים לקחת את החזון העסקי שלכם ולהפוך אותו לתוכן מרגש ומרתק. חברת תוכן ברמה גבוהה יכולה לייצר עבורכם תוכן שיעוף ברשתות החברתיות. חברות תוכן איכותיות מציעות דרכים מקוריות להפקת תוכן כמו למשל הפקת סרטונים. יותר מכך – הן יודעות איך לקדם את התכנים ברשתות החברתיות ולגרום לאתר שלכם לטפס למקום גבוה יותר בגוגל. המספרים ברשת הם אדירים, ולראשונה בהיסטוריה עסקים קטנים ובינוניים יכולים להגיע למצב שבו הפרסום שלהם מגיע לקהלים גדולים כל כך.

אם הקמתם עסק, פתחתם חשבון פייסבוק ובניתם אתר מן הסתם כבר שמתם לב שהקהל לא ממש רץ אליכם בזרועות פתוחות. אתם נמצאים בתחרות אדירה עם מיליוני אתרים, קישורים ואטרקציות ברשת. מצד שני, בהנחה שבניתם נוכחות ברשת, כל אדם שאתם פוגשים ברחוב מחזיק בידו את הטלפון החכם ויכול להיחשף אליכם ממש בעוד דקה. איך עושים את הקפיצה מהמקום שבו איש לא מתעניין בכם לכך שאנשים יהיו מרותקים אליכם? אתרו חברת תוכן מהשורה הראשונה והקשיבו להמלצותיהם. אולי הם ימליצו על שיתופי פעולה, אולי על הפקת סרטונים. כך או אחרת, תוכן הוא נושא לאנשי מקצוע.

אודות meytal