ניתוח לתיקון בקע

בקע הוא מצב שבו איבר חורג מהמעטפת הטבעית שלו דרך פגם בדופנה. החלשות שרירי הבטן, הרמת משאת כבדים, משקל יתר, הריון, שיעול כרוני, הזדקנות ועוד מקרים עלולים לגרום לתופעה. הבקע או בשמו האחר, קילה, עלול להופיע במקומות שונים בגוף, במפשעה, בסרעפת, בטבור ובמקומות שיש בהם צלקת כתוצאה מניתוחים. במקרים בהם האיבר אינו חוזר למקומו הטבעי נגרמים כאבים רבים ויש סכנה לסיבוכים שונים. ניתן לטפל בקילה על ידי ניתוח פשוט שאינו מסוכן.
בקע אפיגסטרי נוצר בחלקה העליון של הבטן בין הטבור לעצם החזה, והוא למעשה, פתח בדופן הבטן שדרכו עלולים לעבור רקמות שומן וחלקי מעי שעלולים להגיע לשכבה תת עורית ולסבול מנמק. לכן, יש צורך לבצע ניתוח מהיר ודחוף לתיקון המצב. הניתוח נעשה בשיטה לפרסקופית ללא פתיחת הבטן, וכולל סגירת הפתח בעזרת רשת מתאימה והחזרת הרקמה למקומה. ניתוח זה הינו בטוח, אם כי, יש סיכונים מינוריים שעלולים להיווצר, וביניהם: דימומים מקומיים, דלקות, פגיעה באיברים סמוכים וכיוצא בזה. הצוות הרפואי מיומן מאוד בניתוחים מעין אלו והסיכוי לסיבוכים נמוך מאוד.
טיפול מקצועי לכל מטופל
ניתוחי קילה נעשים במרפאות של רופאים המומחים לכך, מאחר והם ניתוחים בטוחים שנערכים במרכזים בעלי מוניטין הרי שאין טעם לסבול כאבים מיותרים ולכן אנשים רבים מחליטים לעבור ניתוח ולפתור את המצב. כל מטופל שמגיע לקליניקה מקבל שירות מצוות רפואי אשר בראשו רופא מומחה לתחום. לרוב, הוא מגיע עם צרור שאלות לגבי התופעה ודרכי הטיפול בה. הוא יקבל מידע והסברים על הפרוצדורה המחכה לו. וכן יעשה בדיקות מקדימות לניתוח. ביום שנקבע יגיע המטופל למרכז הרפואי ושם יתוקן הבקע על ידי ניתוח לפרסקופי או ניתוח מסוג אחר. ההחלמה מהירה והמנותח חוזר לפעילות לאחר תקופה קצרה, יחסית. כל אחד יקבל את ההוראות להתנהלות לאחר הניתוח בהתאם למצבו הרפואי.
ניתוחי בקע אפיגסטרי וניתוחי קילה הם ניתוחים שכיחים שנעשים בכמויות רבות במרכזים רפואיים שונים בישראל. הניתוחים הבטוחים מבטיחים אחוזי הצלחה גבוהים, ואם מחליטים שמעוניינים לעבור ניתוחים אלו חשוב לקבוע תור לניתוח במהירות האפשרית. המרפאה מאובזרת בכל המכשור המתאים לטיפולים שונים, כולל: ניתוחים בריאטרייים, לפרסקופיים ואחרים. צוות רפואי מיומן ידאג למטופל מהרגע שבו הגיע לקבל מידע ולבקש התערבות כירורגית, ועד לרגע שיצא מהמרפאה לאחר הניתוח. הצוות ילווה את המנותח גם לאחר מכן וישמח לענות על שאלות שמגיעות בתקופת ההחלמה. מנותח אשר מגיע אל רופא מומחה, יודע שהוא נמצא בידיים טובות וחששותיו ייהפכו למינוריים.

אודות meytal