מפשטים את החיים בבית – מכסה אסלה וגורס אשפה

 

פעמים רבות במהלך חיינו, אנו מגלים כמה הפרטים הקטנים עושים את ההבדל הגדול. כשמדובר בהתנהלות של כולנו בבית, זה נכון במיוחד. בשורות הקרובות נדבר על שני פרטים קטנים לבית עם משמעות גדולה – מכסה אסלה וגורס אשפה. נוחות ועיצוב מצד אחד, ניקיון ויעילות מצד שני. נדבר בקצרה על הסוגים הקיימים, על טווח המחירים ועוד.

תחום מכסי האסלה עבר שינוי של ממש בעשור או שניים האחרונים. ממוצר בסיסי, פרודוקטיבי וחסר כל חן, אלמנט עיצובי או ניסיון להחדרת טכנולוגיה מתקדמת, הפך המכסה למשהו שונה לחלוטין. כיום ניתן לראות יותר ויותר בתים בהם מכסה האסלה מעוצב, מקורי, מרופד ומיוחד. לא עוד הפלסטיק הלבן המשעמם. מכסי האסלה החדשים שהצליחו להלהיב אלפי אנשים הם המכסים המרופדים, מכסים עם הברגה עליונה, מכסים בעלי עיצובים שונים (דגים, יער, שקיעה, ים וכו'), מכסים עשויים עץ, מכסים בעלי מנגנון חשמלי או הידרואולי ועוד. מכסים רבים גאים במנגנון בטיחותי המונע נפילת המכסה באופן חד ומסוכן. מכסים מסוימים מותאמים לצרכים פיסיים שונים של אנשים בעלי מוגבלויות. ותאמינו או לא, ישנם גם מכסים המעוצבים באופן אישי עבורכם. בסך הכל – למעלה מ-50 סוגים של מכסים לאסלה. מחיריהם של המכסים נעים בין 20-30 ש"ח לדגמים הפשוטים ביותר, דרך 50 עד 150 ש"ח לדגמי הביניים (עץ, מרופדים, מעוצבים) ועד 200-500 ש"ח לדגמי הפאר.

 

גורס אשפה – סוף ללכלוך במטבח

גם את מטרתו של גורס אשפה ניתן להגדיר במילה "נוחות". כי כשהמטבח נקי ולא צריך להתעסק בשאריות מזון, אין ספק שהחיים נוחים יותר. מדובר במכשיר חשמלי המותקן מתחת לכיור המטבח ואשר תפקידו – גריסת אשפה מסוג שאריות מזון, קליפות, עצמות ועוד. באמצעות דיסקית חיתוך חשמלית, האשפה נחתכת לחתיכות קטנות במיוחד, אשר מונעות נזקים וסתימות למערכת הביוב הביתית. המלצה בחינם: מדי כמה ימים, זרקו חתיכת לימון או קליפת תפוז / קלמנטינה, להפצת ריחות נעימים ולשימון מערכות האלקטרוניקה שבמכשיר. מחירו של גורס האשפה נע בין 1,000 ש"ח לדגמים הפשוטים ועד 3,500 ש"ח לדגמי היוקרה.

 

בשביל להפוך את החיים שלכם לפשוטים יותר ואת הבית שלכם לנעים יותר, לא צריך מכשירים אלקטרונים בעשרות אלפי שקלים או ריהוט שנראה כאילו נלקח מהחלל החיצון. מכסה אסלה נעים ומעוצב, טוחן (גורס) אשפה איכותי, ואתם בדרך הנכונה לשלוות הנפש.

אודות admin