כל הסיבות לבחור בחוויית לגו

לרובנו אין ציפיות גדולות בכל הנוגע לבילויים שונים בחופש הגדול. במיוחד כאשר אנחנו רוצים ליהנות מאטרקציה שתתאים לילדים בגילים שונים. עומס המבקרים במתחמים השונים, נוחות ההגעה וכמובן סוג הפעילות הצפויה צריכים כולם להתאים עבורנו כדי שנחווה הנאה מירבית. תערוכת הלגו היא אחד הבילויים שיתאימו כמעט לכל משפחה ולטווח גילים רחב. ילדים גדולים וגם קטנים יוכלו למצוא את הפעילות שתעשה להם הכי כייף. גם עבור ההורים יש לא מעט סיבות ללכת לביקור בתוך פארק הלגו. מסתבר, שלא צריך ללכת רחוק מדי כדי לחוות חוויה מעולם אחר. הנה כמה יתרונות מובהקים של הבחירה בביקור בפארק כבילוי משפחתי קייצי ומהנה.

זה מותאם למגוון גילים

זו בהחלט לא השנה הראשונה בה מתקיימת תערוכת הלגו. פארק הלגו נוצר על מנת לאפשר חוויה מושקעת ואיכותית לכל בני המשפחה. זו אינה קלישאה כאשר מדובר במתחם זה, וכל ילד או ילדה בכל גיל יוכלו למצוא שם את החוויה המותאמת לגיל שלהם.
כאשר יש ילדים יחסית גדולים במשפחה, ויחד איתם גם פעוטות, הבחירה באטרקציה מתאימה היא מאתגרת. בפארק הלגו תוכלו למצוא פעילויות אשר מותאמות במיוחד לקטנטנים, כמו ג'ימבורי מצויד ומלא בהפתעות שילדים קטנים יאהבו במיוחד. עבור הילדים הגדולים יותר ניתן לבחור במתחם של קירות טיפוס או ביקור בפלנטריום הייחודי אשר מוקם בשטח הפארק.

זה מגוון

בין מתחם בניית חללית עשויה לגו, לבין מתחמי מדע והתנסות – אין גבול לאפשרויות ההנאה בתוך פארק הלגו. תערוכת הלגו השנה עומדת בסימן החלל, וכל כולה מורכבת מאטרקציות שמציעות למשתתפים חוויה מעולם אחר. מי שאוהב משחקי מחשב או פעילויות עם רובי לייזר, יוכל גם הוא למצוא את מקומו בפארק. המתחם כולו משלב בין הנאה ממשחקים שונים ומגוונים לבין פעילויות למידה והעשרה חינוכיות שמשתלבות נהדר בתוך המשחקים. זוהי ללא ספק חוויה מהנה עם ערך מוסף. ביקור של יום שלם יעבור לילדים וגם להורים במהירות, בעיקר כי כמות האטרקציות היא רבה ומגוונת.
זו התשובה המושלמת עבור מי שמחפש אטרקציה משפחתית במיקום נוח, אבל עם ערך מוסף, חוויה ושפע של יצירתיות לילדים בכל גיל.

הכי כייפי למשפחה

לא רק שהביקור בתוך פארק הלגו הוא חוויה מהנה עבור הילדים הגדולים וגם הקטנים. ההורים יכולים ליהנות מהגעה נוחה אל הפארק, שממוקם בתוך מתחם האקספו בתל אביב. ההגעה לשם נוחה עבור מי שמגיע ברכב וגם עבור מי שמגיע לאזור בתחבורה ציבורית. הכל נגיש ונוח, וזהו חלק מאוד חשוב מהאווירה הכללית של יום הכיף. מתחם התערוכה הוא עצום בגודלו, וכמובן בנוי להכיל מספר רב של אנשים בתנאים נוחים ועם מיזוג אוויר (תנאי הכרחי ביולי אוגוסט). פארק הלגו יהיה פתוח מסוף חודש יולי ובמהלך כל חודש אוגוסט, לאורך רוב שעות היום, כך שכל משפחה יכולה לבחור את הזמן המתאים ביותר עבורה להגיע.

 

 

 

 

אודות meytal