עוברים דירה בתל אביב

אחד הדברים המאתגרים ביותר עבור מי שמתגורר בתל אביב, מלבד חיפוש החניה והפקקים הוא מעבר דירה. תכנון של מעבר דירה בתל אביב, מציאת חברת הובלות בתל אביב ותפעול כל המעבר הוא נושא מורכב. כדי להפוך את יום המעבר למשהו קצת יותר נסבל עבורכם, הנה כמה דברים שחשוב שתדעו בין אם אתם מתכוננים למעבר דירה בתל אביב או משתמשים בשירותיה של חברת הובלות במרכז בכל עיר גדולה באזור.

 

קביעת מועד מעבר דירה

על פי רוב, תקופת הקיץ (החודשים יולי ואוגוסט) נחשבים לחודשים ה"חמים" בתחום מעברי הדירות. לפני שבכלל התקשרתם והזמנתם הובלות בתל אביב וביררתם לגבי מחיר, כדאי לתכנן את תאריך המעבר. אם אתם מתכוונים לעבור דירה בתקופה העמוסה, בקיץ, חשוב שתקחו זאת בחשבון ותקבעו עם חברת הובלות במרכז מספיק זמן מראש כדי לשריין לכם את המועד המתאים ביותר. הדבר תלוי כמובן בעוד מספר משתנים משמעותיים: המועד העומד לרשותכם עבור פינוי הדירה, מתי הדירה החדשה שלכם מתפנה, כמה אנשים עוברים דירה וכמובן – החיים עצמם. האם יש אירועים או תאריכים חשובים אשר כדאי לקחת בחשבון כאשר עוברים דירה. הובלות בתל אביב מתקיימות באופן שוטף לכל אורך ימי השנה, אך חשוב שתקחו בחשבון גם ימים מיוחדים של אירועים גדולים, פסטיבלים ושאר מצבים אשר יכולים לשבש לכם את יום המעבר.

 

תכנון המעבר

כל חברת הובלות במרכז, בצפון וביתר חלקי הארץ, ידרשו מכם לציין את כמות הארגזים והציוד אשר אתם מתכוונים להוביל. חשוב עוד בטרם התקשרנו לבצע הובלות בתל אביב ולקבוע תאריך – להחליט על הכמות של הציוד אותו אתם מתכוונים להוביל. קחו בחשבון גם חפצים קטנים והובלה של ריהוט כבד או מכשירי חשמל. אל תהססו לפרט ולרשום לכם כדי להיות ערוכים ככל שניתן בעת ההובלה. גם אם לא תדייקו בכמות הארגזים ותפספסו ארגז או אפילו שניים, העיקר שהכמות הסופית תהייה קרובה ככל האפשר למה שאמרתם למוביל כדי להימנע מאי נעימויות או מתשלום גבוה יותר ממה שסוכם.

יום המעבר

בהנחה שקבעתם יום והזמנתם חברת הובלות בתל אביב או חברה המבצעת הובלות במרכז, זה הזמן להתכונן ליום עצמו. ערכו רשימה של כל הפריטים אשר אותם ארזתם ושאותם אתם מתכננים להוביל. בידקו מה אתם תובילו באמצעות המובילים ומה תיקחו בעצמכם או בדרך אחרת אל הדירה החדשה.
אל תשכחו להתקשר אל חברת ההובלה מספר ימים לפני יום המעבר כדי לתזכר על התאריך והשעה ועל מנת לעדכן בפרטים נוספים במידת הצורך. בייחוד כאשר מדובר בביצוע הובלות בתל אביב, חשוב לציין בפני המוביל האם קיימת חניה באזור ומה התנאים הקיימים לביצוע ההובלה. במידה והרחוב צר ואינו מאפשר כניסה של משאית הובלה – חשוב ליידע את המוביל כדי לבצע את ההובלה בדרך אחרת האפשרית.

אודות meytal