המתנה המושלמת ליום הולדת עגול

מכירים את זה שיש לכם אח, חבר או אדם קרוב אחר שחוגג יום הולדת עגול – אבל אתם פשוט לא יודעים מה לקנות לו? עוד ספר? ארוחה במסעדת גורמה או כל סוג של מתנה שגרתית פשוט לא יתאימו. קחו לדוגמה חבר קרוב שחוגג יום הולדת 40 ואתם רוצים להשקיע במתנה שהיא חוויה בלתי נשכחת. חבילות ספורט יכולות להיות התשובה האולטימטיבית למי שחובב ספורט, וזה מאפשר גם נסיעה חוויתית עם קבוצת חברים כדי ליהנות מקצת ספורט – והרבה כיף.

 

טיסה משותפת לאירופה

בשנים האחרונות, חופשה באירופה כבר לא נחשבת למשהו יקר במיוחד או לאירוע שצריך לתכנן זמן רב מראש. לכן, טיסה לאמסטרדם, או טיסה כדי לחוות אטרקציות בלונדון או בבירות אירופאיות אחרות – זו אופציה ממש מוצלחת. אין צורך לתכנן חודשים ארוכים מראש, ולכן אלמנט הספונטניות נשמרת. ניתן כמובן לעשות זאת בהפתעה גמורה ולהודיע לחבר היקר שאתם הולכים לטוס בשבוע הבא ליעד כזה או אחר. עבור מי שפחות ספונטני – אפשר לשתף אותו בתכנון הנסיעה ובבחירת התאריכים.

כאמור, אפשר ליהנות מהשהייה המשותפת יחד עם חתן יום ההולדת או אם מדובר בחבורה שחובבת סקי, גם חופשת סקי יכולה להיות אפשרות נהדרת.

 

לחובבי הספורט

המבחר הרחב של חבילות ספורט הקיימות כיום מאפשר למצוא בדיוק את מה שאוהבים. אם למי שחוגג את יום ההולדת העגול יש חיבה מיוחדת לקבוצת כדורגל מסוימת למשל, תוכלו להפתיע אותו ולרכוש לו חבילת ספורט הכוללת טיסה, שהות במלון וכמובן משחק של אותה הקבוצה. תוכלו לרכוש חבילה מתוך חבילות ספורט באנגליה ולבלות בדרך גם בשלל אטרקציות בלונדון כחלק מהחוויה. החבילות מאפשרות גמישות והתאמה בדיוק למטרת הטיול הספציפי שלכם. כמו כן, תקציב שונה מאפשר יצירת חבילות ספורט שונות ולכן כדאי לקחת גם את שיקולי התקציב בחשבון.

להתאים את הטיול האולטימטיבי

התאמה של המתנה תלויה כמובן באופי של מי שחוגג ובהרכב החברים המעוניינים לטוס יחד. אל תשכחו להתאים את הבילוי למי שחוגג כדי ליצור עבורו חוויה מושלמת. אטרקציות בלונדון יכולות להיות משחקי כדורגל או כניסה למוזיאון מאדאם טוסו עבור מישהו אחד, ועבור מישהו בעל תחומי עניין שונים דווקא הגלריות לאמנות ומוזיאונים יהיו הדבר היותר מושך ומעניין. חבילות ספורט לא מתאימות לכל אחד וחשוב להתאים אותן בדומה להתאמת האטרקציות. וודאו מה מספר החברים המעוניינים לנסוע וקחו גם את הנתון הזה בחשבון. בקבוצה גדולה של אנשים יתכנו אנשים עם העדפות שונות ואולי מנוגדות – וכדאי להתייחס גם לזה. אם אתם קבוצה של אנשים אשר רוכשת את המתנה עבור אדם ספציפי, החליטו על תקציב מוגדר מראש כדי להימנע מאי נעימויות. חבילות ספורט מגיעות בטווח שונה של מחירים וניתן לעשות התאמות בהתאם לצורך (למשל – לבחור לינה בבית מלון אחר כדי להוזיל את עלות החבילה במקרים מסוימים).

אודות meytal