יום כיף לעובדים

יום כיף לעובדים הוא יום בעל מטרה מסויימת. ברוב החברות מחליטים על יום זה על מנת לגבש את העובדים באמצעות פעילויות מהנות ועל מנת להראות לעובדים את הערכתה של החברה בה הם עובדים ומנהליה לצוות העובדים בה. אם עד לפני מספר שנים היה פורמט קבוע לימי הכיף לעובדי החברה, כיום כל חברה מחפשת את אותן פעילויות מיוחדות, מהנות וקצת שונות מהפעילויות אותן עובדיה חוו שנים קודם לכן.

 

אם בעבר הלא רחוק חברה מינתה את אחד מעובדיה להיות אחראי על תכנון יום הגיבוש לעובדי החברה, כיום רוב החברות פונות אל מארגני ומפיקי פעילויות גיבוש לעובדים וחברות. בשנים האחרונות מחייבים את החברות השונות לעמוד בתקנות מסויימות בכל הקשור אל בטיחות בימי גיבוש אלו. בנוסף, ישנן דרישות מחמירות של אותה חברת הביטוח שמבטחת את החברה ועובדיה, העובדים מצפים לחידושים ולא תמיד רשימת הספקים באינטרנט מעודכנת, דבר שהופך את כל התכנון של יום כיף לעובדים למשימה מאתגרת במיוחד. מסיבה זו חברות רבות פונות אל מפיק בתחום ימי הגיבוש והכיף לחברות שמומחה בתחום ויודע כיצד להתמקד בצרכי הלקוח ולהפיק עבור החברה את אותו יום כיף מיוחד ומלא חידושים תוך עמידה בכל תקני הבטיחות הנדרשים.

 

משחק לייזר טאג – לפעילות מהנה ומגבשת

אחת הפעילויות שהולכת וצוברת תאוצה בשנה האחרונה במסגרת ימי גיבוש וכיף לעובדי חברה היא פעילות קרבות לייזר טאג. בניגוד לחששות של מנהלים רבים שסבורים שמדובר על קרב אלים במיוחד שאינו מתאים לכל עובדי החברה ובעיקר אינו מתאים לנשות החברה, משחק זה הינו קרב מהנה שאינו מסוכן לאף אחד. אם אתם משתייכים אל אותם מנהלים שסבורים שמדובר על משחק לילדים, אנו שמחים לבשר לכם שמשחק מהנה זה מתאים גם לילדים וגם למבוגרים.

 

משחק קרבות לייזר טאג מחייב פעילות פיזית ואסטרטגיה מחשבתית. במשחק זה משחקים בתור קבוצות יריבות המשתמשות ברובי לייזר אינפרה אדום. המשחק בנוי ממספר מערכות ולפני תחילתה של כל מערכה הקבוצה תקבל משימה אותה היא צריכה לבצע. בכדי להשיג את המטרה של המשימה היא תצטרך לתכנן את אופן ביצוע המשימה ולהחליט על אותה אסטרטגיה מנצחת שתוביל אותה למחוז חפצה. דבר זה יכלול חלוקת תפקידים לכל אחד מחברי הקבוצה וחלוקה של משאבים שונים. לאחר סיום המערכה הקבוצה תפיק לקחים מאופן לחימתה. כעת כל שנותר הוא לאחל בחירה נכונה והנאה באשר תבחרו!

 

 

אודות meytal