אפליקציה לחישוב שעות עבודה

אם בעבר כל אחד מהעובדים רשם לעצמו את שעות העבודה היומיות שלו ובסיום החודש הוא הגיש את אותן שעות למחלקת הכספים של החברה בה הוא עבד על מנת שעובדי המחלקה יאמתו את הסכום הכולל, יוסיפו את ההטבות והזכויות הכלולות בהסכם העבודה וישלמו לעובד את שכרו, כיום הדברים מתנהלים אחרת. נכון להיום אף אחד אינו נדרש להגיש דו"ח ידני בסיום החודש, שכן הטכנולוגיה התקדמה בפסיעות ענק וכיום יש תוכנה לחישוב שעות עבודה שמבצעת את כל אותן פעולות שנעשו בעבר באופן ידני. מהי אותה תוכנה ומה היתרונות של אפליקיה לשעות עבודה? התחילו לקרוא!

 

מחשבים בקלות את שעות העבודה

טרם אנחנו מתחילים לפרט אודות תוכנה לחישוב שעות עבודה או אפליקציה לשעות עבודה, חשוב לדעת שבמדינתנו יש חוק שעיקרו דיווח של שעות עבודה ומנוחה. כלומר המעביד חייב לנהל פנקס ובו רישום מדויק וברור של שעות העבודה של העובד, השעות הנוספות שלו מדי חודש, שעות הגמל שלו ועוד. הרישום חייב להיעשות באמצעים אלקטרוניים, מכניים או דיגיטליים. כל אלו מובילים את רוב העסקים לחפש אחר אותה תוכנה לחישוב שעות עבודה שיכולה להציע התייעלות בכל הקשור אל חישוב המשכורות החודשיות. אם בעבר, בעלי עסקים וחברות היו חייבים להעסיק כוח אדם שיבצע את כל הרישומים והחישובים, כיום קיימת אפליקציה ו/או תוכנה לשעות עבודה שמייעלת את כל התהליך ומצמצמת הוצאות מיותרות על כוח אדם.

 

היתרונות של תוכנה זו הם שהיא ידידותית למשתמש, היא מאפשרת כמות מסויימת של החתמות נוכחות ביום, היא מאפשרת לעדכן את הנתונים ידנית, להוסיף שעות נוספות ושעות קיזוז, היא מבצעת חישוב של החסרים, חישובי תקן, חישוב של הפסקות לכל משמרת, רישום של הגעה מוקדמת ואיחורים, דיווח של ימי מחלה, חופשת לידה, מילואים ועוד. אלו הן רק חלק מאותן פונקציות המוצעות על ידי התוכנה והאפליקציה של חישוב שעות העבודה ואת כל אלו יכולים להוציא באופן מסודר על ידי  הדפסת דו"חות מפורטים ב- PDF או באקסל. טרם ההחלטה לבחור בתוכנה זו על פני תוכנה אחרת תמיד חשוב לוודא שאותה תוכנה מייצאת את כל הנתונים גם לאותה תוכנת שכר בה אתם משתמשים.

 

השוני בין אפליקציה לשעות עבודה לתוכנה לחישוב של שעות עבודה בא לידי ביטוי בכך שניתן לדווח באמצעות האפליקציה את הנוכחות לכל אורך היום (באמצעות הסמארטפון), דבר שכולל את אותו מקום בו העובדים ממוקמים בעת ההחתמה. האפליקציה אידיאלית לסוכני מכירות, טכנאים ועובדים שנמצאים רוב היום בעבודות מחוץ למשרד.

אודות meytal