מוצרי תינוקות

שני מוצרי חובה לכל תינוק שנולד הם עגלות תינוק ומוצצים. מאמר זה יספק לקוראים מידע חשוב אודות בחירת מוצצים ועגלות לרך הנולד. הבה נתחיל..        

מוצצים- נכון ולא נכון

יש מומחים שטוענים שמוצצים חיוניים לכל תינוק שנולד ואילו אחרים מתנגדים למוצץ נחרצות וזאת משום הטענה שהוא ממכר. חשוב לדעת שאחד מהרפלקסים המולדים של כל תינוק הוא רפלקס המציצה. לכן, נהוג שכל פעם שתינוק מתחיל לבכות נותנים לו מוצץ ועל ידי כך מסיחים את דעתו והוא אט אט נרגע. נכון להיום יש סוגים שונים של מוצצים כאשר סוגים שונים מותאמים לצרכים שונים. יש כאלו שמיועדים במיוחד לתינוקות שמתקשים להתרגל לכל דבר ששונה מפטמת האם, (בצורת פטמת אם). יש כאלו שעשויים מחומר סיליקון, כאלו שמיועדים לגילאים שונים ומוצצים לתינוק שזה עתה נולד להם יש פטמה אורתודנטית כפולה. חשוב לקחת בחשבון שמוצצים אינם קסם ותמיד יש לבדוק מדוע התינוק בוכה טרם נותנים לו מוצץ.

עגלות לתינוק- כיצד בוחרים

יש סוגים רבים של עגלות לתינוק ואם אתם חשים שאתם לא יודעים כיצד לבחור את העגלה המתאימה ביותר לתינוק שלכם בוודאי תשמחו לשמוע שדבר זה אופייני להורים רבים ובגלל זה חשוב מאוד להיעזר במומחים ובמדריכים שמסבירים אודות ההחלטות והבדיקות החיוניות אותן יש לעשות טרם בחירת עגלה מתאימה לתינוק . הדברים החשובים ביותר אותם יש להגדיר טרם תחילת החיפוש של העגלה המתאימה ביותר לתינוק הם:

  • תקציב- חשוב מאוד להחליט בצורה ברורה מהו הסכום המקסימאלי לקניית עגלה לתינוק.
  • גיל- יש לציין מהו גיל התינוק והאם תוכלו מבחינה כלכלית לקנות לו עגלה חדשה מדי תקופה של שנה שנתיים או שמא אתם זקוקים לעגלה שתשרת אותו לכמה שנים.
  • שטח- האם אתם מתגוררים בעיר ורוב מסלולי הטיול שלכם עם העגלה יהיו סלולים או האם אתם מתגוררים בכפר או מושב ולכן אתם זקוקים לעגלה שתהיה חזקה מספיק ותעמוד בפני תנאי שטח שונים.
  • בטיחות ותקנים- תמיד יש לשים דגש על רמת בטיחות גבוהה של העגלה ולוודא שהיא עומדת בתקן הנדרש. יש לוודא שהעגלה יציבה ולברר עד איזה משקל היא מסוגלת להסיע את התינוק בבטחה.
  • סוג- חשוב לדעת שיש עגלות משולבות, כלומר שניתן לשלב בהן גם טיולון, יש עגלות שמיועדות בעיקר לפעילות ספורטיבית ויש סוגים נוספים של עגלות. חשוב להגדיר מה הייעוד של העגלה.

לסיכום, אם אתם מעוניינים לקנות עגלות תינוק ומוצצים חשוב מאוד לבצע עבודת הכנה מקדימה ובהתאם לכל הנתונים שאספתם לקנות את המוצרים המתאימים ביותר.

אודות meytal